SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O leuk. Iets met vriendinnen doen is altijd gezelligquote:Op donderdag 26 december 2024 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee met vriendinnen naar een horrorfilm![]()
En hier zijn ze streng.. tieners moeten hun ID laten zien.. of ze echt 16 jaar zijn (ga naar een 16+ film)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oliebollen bakkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat stinkt blehhquote:
maar wel lekker als ze vers en goed gemaakt zijn
Smile, it's free therapy.![]()
Oliebollenbolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zellufquote:Op donderdag 26 december 2024 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat stinkt blehh
maar wel lekker als ze vers en goed gemaakt zijn![]()
![]()
Ik bak ze niet meer. De tijden dat mensen nieuwjaarsdag lang komen om gelukkig nieuwjaar te wensen is voorbij.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat stinkt blehh
maar wel lekker als ze vers en goed gemaakt zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ooit toen mn oma nog leefde hielp ik haar mee.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bak ze niet meer. De tijden dat mensen nieuwjaarsdag lang komen om gelukkig nieuwjaar te wensen is voorbij.
Zelf nog nooit gemaakt. Stinkt, veel werk.Smile, it's free therapy.![]()
Bolk met bloemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ik heb heel veel oliebollen en appelflappen gebakken. Schalen vol veel aanloop altijd gehadquote:Op donderdag 26 december 2024 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ooit toen mn oma nog leefde hielp ik haar mee.
Zelf nog nooit gemaakt. Stinkt, veel werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkbloemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: