Waarom weet ik waar je het over hebtquote:Op donderdag 26 december 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh die tante noemde ik eerder vandaag in het andere topic!
Iets met smurfen...
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom weet ik waar je het over hebt
Ehm...quote:Op donderdag 26 december 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kree had het er min of meer over dat we hem dankbaar mochten zijn voor wat er bij ons uit de kraan stroomde.
Toen had ik het over die kutsmurfen die maar steeds door de waterkraan kwamen, en zei dat tante Sjaan d'r benen ook wel bij elkaar mag gaan houden.
Tja, kree..quote:Op donderdag 26 december 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kree had het er min of meer over dat we hem dankbaar mochten zijn voor wat er bij ons uit de kraan stroomde.
Toen had ik het over die kutsmurfen die maar steeds door de waterkraan kwamen, en zei dat tante Sjaan d'r benen ook wel bij elkaar mag gaan houden.
Spaced cat!quote:
Nou, niet min of meer hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Vader Abraham die er toen al uitzag alsof ie 2x Abraham had gezien.quote:
Ik heb er geen haat aan hoor!quote:Op donderdag 26 december 2024 20:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo'n haat voor het 'andere topic' hebben, maar het wel keer op keer oprakelen
"Wat ik allemaal doe voor het water uit jullie kraan", waren volgens mij zijn woorden.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou, niet min of meer hoor
Echt he!quote:Op donderdag 26 december 2024 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vader Abraham die er toen al uitzag alsof ie 2x Abraham had gezien.
Toen was tv nog wel leuk om te kijken.quote:
Dit!quote:Op donderdag 26 december 2024 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen was tv nog wel leuk om te kijken.
Tegenwoordig is het maar meh. Vroeger had je nog series of shows waar je voor thuisbleef of waar je de hele week naar uitkeek. Die magie is nu wel een beetje weg vind ik.quote:
Vroeger had je ook nog geen Netflix en dergelijken natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het maar meh. Vroeger had je nog series of shows waar je voor thuisbleef of waar je de hele week naar uitkeek. Die magie is nu wel een beetje weg vind ik.
Ik moet bekennen dat ik vanochtend wel om 10.00 klaar zat voor Seizoen 2 van Squid Gamequote:Op donderdag 26 december 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger had je ook nog geen Netflix en dergelijken natuurlijk.
Nee, dat bedoel ik dus. Nu is zo'n beetje alles te zien wanneer je het wil. Dat vind ik best jammer.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger had je ook nog geen Netflix en dergelijken natuurlijk.
Ik heb geen inktvis-fetisj.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik vanochtend wel om 10.00 klaar zat voor Seizoen 2 van Squid Game
Oh echt wel mee eens hoor!quote:Op donderdag 26 december 2024 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik dus. Nu is zo'n beetje alles te zien wanneer je het wil. Dat vind ik best jammer.
Maar misschien ben ik gewoon oud
Pas op he, anders tik ik je met mijn wandelstok!quote:Op donderdag 26 december 2024 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh echt wel mee eens hoor!
....dat je gewoon oud bent!![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pas op he, anders tik ik je met mijn wandelstok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |