quote:
Ben benieuwd. Zat in mijn serie en niet door dat het alweet zo laat was. Zijn trouwens steeds herhalingen momenteel. De meeste ken ik alquote:Op donderdag 26 december 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja net reclame erop
Stel 1 (jonger stel) wordt niks.. leeghoofd meid vindt hem niet leuk genoeg uitzien. Jongen is veel te lief voor haar.
Stel 2 is uh apart.. zij woonde jaren in Zuid Afrika, heeft het over energieën , blote voeten want neg energie afvoeren.
Hij komt uit verweggiestan, over de top gekleed (vind ik dan) met aparte schoenen die hij maakt begreep ik.
apart stel
Moesten ze van mijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Oh zijn dit herhalingen. Vond het al gek dat het daar buiten zo'n mooi weertje was net.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Zat in mijn serie en niet door dat het alweet zo laat was. Zijn trouwens steeds herhalingen momenteel. De meeste ken ik al
Nu weer gezegd dat ze moeten uitzenden.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 19:22 schreef Dotteke het volgende:
Deze ken ik ook al Birdie uitslag onder de spoiler. Als je niets wil weten niet aan klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ohh
toch gekeken hahaha
apart maar leuk voor ze
oh ik zie het nu.. ze knuffen en zoenen!!!![]()
Smile, it's free therapy.
Wauw. Niet weten wie Dotteke is. Dat is een tekortkomingquote:Op donderdag 26 december 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu weer gezegd dat ze moeten uitzenden.
Al wisten ze niet wat ik bedoelde met 'voor Dotteke'.
Jammer dat ze herhalingen er in gooien.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh zijn dit herhalingen. Vond het al gek dat het daar buiten zo'n mooi weertje was net.
voor mensen die bijna alles gezien hebben wel. Ik kijk het pas een maand of 2quote:Op donderdag 26 december 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze herhalingen er in gooien.
Ja erg he. Had ze gewaarschuwd...quote:Op donderdag 26 december 2024 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw. Niet weten wie Dotteke is. Dat is een tekortkoming
O ja dan is het niet erg.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
voor mensen die bijna alles gezien hebben wel. Ik kijk het pas een maand of 2
Goed gedaanquote:Op donderdag 26 december 2024 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja erg he. Had ze gewaarschuwd...
Ow je kijkt weer naar LIDL?quote:Op donderdag 26 december 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
Oh wauw ik zie nu dat die man weer alles versiert met rozen.. beetje over the top wel
Goedkope Duitse rommel?quote:
Waar ze lang de liefde voor eren!quote:Op donderdag 26 december 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goedkope Duitse rommel?
"Oh Hans, was haben sie eine grose Schwanz!"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |