Terraforming Mars en Tapestryquote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is jullie favoriete bordspel?
Terraforming Mars genotquote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is jullie favoriete bordspel?
Mochten wij ook nooit spelen met kerst van mijn moederquote:Op donderdag 26 december 2024 17:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat doen wij niet meer met Kerst. Geen vrede op aarde als ik met mijn zussen Risk speel
Is UNO iets dan?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat doen wij niet meer met Kerst. Geen vrede op aarde als ik met mijn zussen Risk speel
Tarantino kan dat.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:34 schreef Bargehassus het volgende:
Toch wel bijzonder dat zo'n relatief onbekend, onbelangrijk nummer in zo'n film terecht komt en dan zo'n succes wordt.
Daar heeft Quentin wel een goed oor voor, zijn films hebben wel meer platen tijdloos gemaaktquote:Op donderdag 26 december 2024 17:34 schreef Bargehassus het volgende:
Toch wel bijzonder dat zo'n relatief onbekend, onbelangrijk nummer in zo'n film terecht komt en dan zo'n succes wordt.
Vet, dank voor de tip.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik doe wel eens bordspelletjes met collega's die van complexere spellen houden.
Wij doen soms Nemesis. Dan moet je uit een ruimteschip ontsnappen terwijl er aliens rondlopen. Heel tof. Duurt wel lang.
Mijn pa deed altijd aan klaverjassen met zn vrienden, als kaartspellen meetellen. Ik vind zelf hartenjagen leuker om te doenquote:Op donderdag 26 december 2024 17:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik doe wel eens bordspelletjes met collega's die van complexere spellen houden.
Wij doen soms Nemesis. Dan moet je uit een ruimteschip ontsnappen terwijl er aliens rondlopen. Heel tof. Duurt wel lang.
en lukt dat een beetje?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een simpele ziel ik wil gewoon mens erger je niet
Keezenquote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een simpele ziel ik wil gewoon mens erger je niet
Ja ik zit ook al te zoekenquote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoor twee keer Terraforming Mars van mensen die ik hoog heb zitten. Ga ik eens opzoeken
Dat is best lastig als je de T2000 luistert en hier in het topic meepostquote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
en lukt dat een beetje?
Binnen 6 seconden van elkaar. Niet eens gecoördineerdquote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoor twee keer Terraforming Mars van mensen die ik hoog heb zitten. Ga ik eens opzoeken
En Martika.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder dat deze er eigenlijk nog in staat, is toch wel een beetje een vergeten Eminem plaat
genoeg te ergeren hm?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is best lastig als je de T2000 luistert en hier in het topic meepost
quote:Op donderdag 26 december 2024 17:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Binnen 6 seconden van elkaar. Niet eens gecoördineerd
En dank voor het compliment
Ik vind dit er echt een in de categorie 'wel aardig'.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder dat deze er eigenlijk nog in staat, is toch wel een beetje een vergeten Eminem plaat
Er zijn toch echt wel beterequote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |