Origineel van Guus Meeuwis natuurlijk. Dat helpt.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze houdt wel knap stand voor een one hit wonder van lang geleden
Ik heb 10 jaar in Twente gewoond en ik kan dat accent eerlijk gezegd niet meer aanhoren. Leuk voor een jaar maar daarna werd het wel iets téquote:Op donderdag 26 december 2024 17:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Van alle dialecten is dit nog prima, maar ik kom dan ook uit Twente
Corry van Gorp.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:45 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat niemand Alie van de Wegenwacht benoemd heeft?
Mooi is dat, als je net pech krijgt in de Streets Of London
Ik 20 jaar!quote:Op donderdag 26 december 2024 17:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar in Twente gewoond en ik kan dat accent eerlijk gezegd niet meer aanhoren. Leuk voor een jaar maar daarna werd het wel iets té
Volgende ookquote:Op donderdag 26 december 2024 17:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
Deze had wel wat hoger mogen staan
Een klein Chineesje toch wel?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee muis je hebt eten thuis, je mag geen chinees bestellen
Oohh, echt niet? Ook niet gewoon voor EEN keertje? Toe nou!quote:Op donderdag 26 december 2024 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
In China eten ze jou als je pech hebtquote:Op donderdag 26 december 2024 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel Chin. Ind. Spec. hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
kan bestquote:Op donderdag 26 december 2024 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |