Nee Grenade kan ik ook slecht hebben, maar 24k magic, uptown funk en locked out of heaven kan ik nog prima hebben als ik niet te veel op de stem let.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Omgekeerd: Z'n stem, daar kan ik nog wel tegen. Het gladde Sky Radio-toontje van die nummers, Grenade en dergelijke, staat me meer tegen.
Dit kent iedereen toch inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2024 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo was deze er uberhaupt uit gegaan![]()
Gezien een aantal numemrs die dit uur voorbij zijn gekomen is dat een terechte vraag.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Dat was haast 20 jaar geleden, toen was er plaats nodig voor al die platen die erbij moesten.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Oh ja, die bestaat ook nog (zowel het nummer als Nelly zelf)quote:Op donderdag 26 december 2024 16:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Obligatory Nelly Furtado mention
Volgend jaar serieus werk van maken.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Obligatory Nelly Furtado mention
Ga je daar mee lopen dan?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:43 schreef houdjemond het volgende:
Kunnen we die sjaal ergens online kopen trouwens?
Grenade en Lock out of heaven daarmee kun je mij de genocide van Dzenghis Khan nog mee laten bekennenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee Grenade kan ik ook slecht hebben, maar 24k magic, uptown funk en locked out of heaven kan ik nog prima hebben als ik niet te veel op de stem let.
Neuh aan mijn muur. Maar tis blijkbaar een win-actie geweestquote:
Oh verrek ja, dacht dit eigenlijk zo'n plaat is die er elk jaar wel in heeft gestaanquote:Op donderdag 26 december 2024 16:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat was haast 20 jaar geleden, toen was er plaats nodig voor al die platen die erbij moesten.
Alleen 2 jaar geleden weer even, toen ook na pushen door djs. Hopelijk blijft ie nu wat langer hangen.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh verrek ja, dacht dit eigenlijk zo'n plaat is die er elk jaar wel in heeft gestaan
Ik niet. Ben het aardig eens met @LTVDK , Bruno Mars is echt heel erg. Denk wel een van de slechtste niet-Nederlandstalige artiesten die ik ken.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee Grenade kan ik ook slecht hebben, maar 24k magic, uptown funk en locked out of heaven kan ik nog prima hebben als ik niet te veel op de stem let.
https://www.instagram.com/nporadio2/reel/DDucaLDvjmo/quote:Op donderdag 26 december 2024 16:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neuh aan mijn muur. Maar tis blijkbaar een win-actie geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 december 2024 16:47 schreef MTheBassman het volgende:
Het kan weerrrr![]()
16 Dire Straits - Sultans Of Swing
27 Metallica -One
47 Rage Against The Machine - Killing In The Name
73 Pearl Jam – Alive
203 Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
294 Bon Jovi - Livin' On A Prayer
358 Boston - More Than A Feeling (Albumversie)
363 Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
369 Queen - Killer Queen
376 Michael Jackson- Beat It
499 Iron Maiden - The Trooper
509 The Police - Message In A Bottle
537 Muse - Plug In Baby
565 Neil Young - Rockin' In The Free World
599 Gorillaz - Feel Good Inc.
669 Blur - Song 2
702 Franz Ferdinand - Take Me Out
775 Van Halen - Runnin' With The Devil
807 Stevie Wonder – Superstition
844 Beastie Boys - Sabotage
907 David Bowie - Ziggy Stardust
1069 ZZ Top - Sharp Dressed Man
1136 Kansas - Carry On Wayward Son
1137 Heart - Crazy On You
1370 Nirvana - About A Girl (Unplugged)
1393 The Human League - Don't You Want Me
1485 Stevie Ray Vaughan - Pride And Joy
1564 Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu
1707 Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings
1768 Jimi Hendrix - Purple Haze
quote:Op donderdag 26 december 2024 16:47 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
STEMPLAATTik m aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |