quote:
Kan me hier wel in vindenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt af moet zetten zijn dingen als Paul de Leeuw en Hazes, daar krijg ik gewoon een beroerte van. Het meeste vind ik nog wel te luisteren, tot op zekere hoogte
Laat ik het zo zeggen, doorsta nog liever nummers van Soes & Freak of Hazes of die Bankjankers of hoe al die ellende ook heet dan Bruno Sars. En ja dat meen ik echtquote:Op donderdag 26 december 2024 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt af moet zetten zijn dingen als Paul de Leeuw en Hazes, daar krijg ik gewoon een beroerte van. Het meeste vind ik nog wel te luisteren, tot op zekere hoogte
Ik meen het van Hazes is dan ook al geweestquote:Op donderdag 26 december 2024 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, doorsta nog liever nummers van Soes & Freak of Hazes of die Bankjankers of hoe al die ellende ook heet dan Bruno Sars. En ja dat meen ik echt
Daar kan ik nog wel tegen, als je de ouwe Hazes bedoelt.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Snap ik wel. Bij Bruno Mars is het eerder die verschrikkelijke stem. Muzikaal heeft ie nog best aardige dingen gemaaktquote:Op donderdag 26 december 2024 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, doorsta nog liever nummers van Soes & Freak of Hazes of die Bankjankers of hoe al die ellende ook heet dan Bruno Sars. En ja dat meen ik echt
Geen idee hoe die gaat, maar die hoor ik nog lieverquote:Op donderdag 26 december 2024 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik meen het van Hazes is dan ook al geweest
Bankjankers.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uptown Funk kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Snap ik wel. Bij Bruno Mars is het eerder die verschrikkelijke stem. Muzikaal heeft ie nog best aardige dingen gemaakt
Ja het is die stem, daar kan ik gewoon echt niet tegen, word ik altijd gelijk helemaal naar vanquote:Op donderdag 26 december 2024 16:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Snap ik wel. Bij Bruno Mars is het eerder die verschrikkelijke stem. Muzikaal heeft ie nog best aardige dingen gemaakt
Omgekeerd: Z'n stem, daar kan ik nog wel tegen. Het gladde Sky Radio-toontje van die nummers, Grenade en dergelijke, staat me meer tegen.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Stemplaat!quote:Op donderdag 26 december 2024 16:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Uptown Funk kan ik wel waarderen
Om mensen in Guantanamo Bay aan het praten te krijgen jaquote:Op donderdag 26 december 2024 16:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Uptown Funk kan ik wel waarderen
Daar deed Metallica het nogal goed.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om mensen in Guantanomo Bay aan het praten te krijgen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |