Die zou niet eens in Radio 10's Top 4000 horen, en ook niet als ze hem nog zouden verdubbelen.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom stemmen mensen op die plaat, die zou niet eens in de lijst horen maar straks staat die in de top 10
quote:Op donderdag 26 december 2024 16:27 schreef zorro28 het volgende:
Niet zijn beste, maar deze is wel vermakelijk
alles van westlife is beterquote:Op donderdag 26 december 2024 16:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Origineel van Westlife is beter
Vind je dat Disturbing?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:27 schreef houdjemond het volgende:
Ah t gezeik op Disturbed is ook weer begonnen. Nog laat.
Maar het zijn toch ook geen notoire Radio 2 luisteraars die alleen maar mogen stemmen?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:27 schreef Nizno het volgende:
maar goed dat zegt dus wel genoeg over alle klagers in dit topic over de muziek tijdens de top2000
Zo ver wil ik ook weer niet gaanquote:
Ik kijk altijd het WK snooker. En dan hebben ze in de pauze altijd wat filmpjes, minidocu's of wat dan ook.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom stemmen mensen op die plaat, die zou niet eens in de lijst horen maar straks staat die in de top 10
En om nou te zeggen dat ik vreselijk buitenaardse muziek luister - dat valt wel mee. Met name qua hedendaagse muziek niet persé bekende titels, maar ontoegankelijk? Meh.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:27 schreef Nizno het volgende:
maar goed dat zegt dus wel genoeg over alle klagers in dit topic over de muziek tijdens de top2000
Ronan Keating.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zo ver wil ik ook weer niet gaan
Mwa. Ik zou op beide niet stemmen mocht ik 5 nummers van hem kiezenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:28 schreef LTVDK het volgende:
Ook weer zo'n plaat van Billy Joel die beter is dan Piano Man
Ik vind Piano Man oprecht wel zijn beste. Altijd al gevonden ook, zelfs toen die nog lager stond dan Goodnight Saigon.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:28 schreef LTVDK het volgende:
Ook weer zo'n plaat van Billy Joel die beter is dan Piano Man
Die dan weer welquote:
heb ik ook niet beweerd.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar het zijn toch ook geen notoire Radio 2 luisteraars die alleen maar mogen stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |