Moet hij geen Kerst vieren of Top 2000 luisteren?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:10 schreef Zorro het volgende:
Intussen is vd Poel iedereen weer op een hoopje aan het modderfietsen.
HLN.be voor de reacties straks.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:10 schreef Zorro het volgende:
Intussen is vd Poel iedereen weer op een hoopje aan het modderfietsen.
Door dit nummer mag die best doorpraten hoorquote:
Ja dat wel ja...quote:Op donderdag 26 december 2024 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door dit nummer mag die best doorpraten hoor
quote:
quote:
Dbz bonusquote:Op donderdag 26 december 2024 16:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Die nieuwe van Hannah Mae staat ook onbenullig hoog zie ik ineens
Dragonball Z bonus?quote:
Radio den ik. Helaas.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:13 schreef LTVDK het volgende:
Hoe stemmen mensen hier op trouwens, waar kom je vrijwillig met zulke muziek in aanraking
De beste zangers. Daar deed ze afgelopen seizoen aan meequote:
Dit lijkt me typisch muziek voor Radio 2 zelf?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:13 schreef LTVDK het volgende:
Hoe stemmen mensen hier op trouwens, waar kom je vrijwillig met zulke muziek in aanraking
Wat een ellende.quote:
Ik raak daar van in de war.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De beste zangers. Daar deed ze afgelopen seizoen aan mee
kun je merken hoeveel hier zitten te mauwen die nooit (meer) naar radio2 luisterenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit lijkt me typisch muziek voor Radio 2 zelf?
Het enige positieve daaraan is Floor Jansen.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik raak daar van in de war.
De beste zangers en dan komt dit eruit voort?
Ergens klopt er wat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |