Sow. Das wel erg ver achter.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie lopen voor. Ik zit nog bij het kattengejank van Noutini
Dat komt omdat iedereen uiteraard op Since I've Been Loving You stemtquote:Op donderdag 26 december 2024 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze staat best laag eigenlijk.
Elk jaar wel rond dit niveau. Het duurde ook jaren aan vrije keuze-stemmen voor die binnenkwam.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
en combi van cola en nog meer suikerquote:Op donderdag 26 december 2024 15:52 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wil hetzelfde wat zij ook gebruikten.
Klopt ik ookquote:Op donderdag 26 december 2024 15:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen uiteraard op Since I've Been Loving You stemt
Ja, nu wel!quote:Op donderdag 26 december 2024 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
en combi van cola en nog meer suiker
Is natuurlijk ook niet echt een publieksvriendelijk nummer, verbaast me meer dat dit er al bijna 10 jaar in staatquote:Op donderdag 26 december 2024 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie het, dan ben ik abuis.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Elk jaar wel rond dit niveau. Het duurde ook jaren aan vrije keuze-stemmen voor die binnenkwam.
plafonddienst?quote:Op donderdag 26 december 2024 15:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zie het, dan ben ik abuis.
Beetje weinig slaap gehad laatste nachten, da's mijn excuus
Zie je nou wel.quote:
skandequote:Op donderdag 26 december 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
En toch stem ik nog steeds altijd op Stairway To Heaven
ster hiero... daar juich jij vast niet voorquote:
Afgelopen nacht niet kunnen slapen nee. Geen idee waarom.quote:
Ook. Gewoon.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
En toch stem ik nog steeds altijd op Stairway To Heaven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |