Welkom terugquote:Op donderdag 26 december 2024 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, de schoonfamilie is mooi op tijd weer verdwenen. Op zich zijn ze best gezellig hoor, maar na 3 dagen gezelligheid ben ik wel even klaar.
Klaar om de rest van de dag achter de pc te kruipen
quote:
quote:
Jij kijkt op illegale stream of zo?quote:Op donderdag 26 december 2024 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie lopen voor. Ik zit nog bij het kattengejank van Noutini
Sow. Das wel erg ver achter.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
Jullie lopen voor. Ik zit nog bij het kattengejank van Noutini
Dat komt omdat iedereen uiteraard op Since I've Been Loving You stemtquote:Op donderdag 26 december 2024 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze staat best laag eigenlijk.
Elk jaar wel rond dit niveau. Het duurde ook jaren aan vrije keuze-stemmen voor die binnenkwam.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
en combi van cola en nog meer suikerquote:Op donderdag 26 december 2024 15:52 schreef Bargehassus het volgende:
Ik wil hetzelfde wat zij ook gebruikten.
Klopt ik ookquote:Op donderdag 26 december 2024 15:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen uiteraard op Since I've Been Loving You stemt
Ja, nu wel!quote:Op donderdag 26 december 2024 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
en combi van cola en nog meer suiker
Is natuurlijk ook niet echt een publieksvriendelijk nummer, verbaast me meer dat dit er al bijna 10 jaar in staatquote:Op donderdag 26 december 2024 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie het, dan ben ik abuis.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Elk jaar wel rond dit niveau. Het duurde ook jaren aan vrije keuze-stemmen voor die binnenkwam.
plafonddienst?quote:Op donderdag 26 december 2024 15:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zie het, dan ben ik abuis.
Beetje weinig slaap gehad laatste nachten, da's mijn excuus
Zie je nou wel.quote:
skandequote:Op donderdag 26 december 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
En toch stem ik nog steeds altijd op Stairway To Heaven
ster hiero... daar juich jij vast niet voorquote:
Afgelopen nacht niet kunnen slapen nee. Geen idee waarom.quote:
Ook. Gewoon.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
En toch stem ik nog steeds altijd op Stairway To Heaven
Nee Epicquote:Op donderdag 26 december 2024 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ster hiero... daar juich jij vast niet voor
Ik wil gewoon Piano Man, Fix You en Rollercoaster uit de top 10 hebben (en die ene plaat die er nou opeens in staat die ik volgens mij nog nooit heb gehoord)quote:
Mag maar 1 plaat per artiestquote:
Je schrijft Black verkeerd.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Piano Man, Fix You en Rollercoaster uit de top 10 hebben (en die ene plaat die er nou opeens in staat die ik volgens mij nog nooit heb gehoord)
Even wat eten of suikerhoudend nemen?quote:
Heb ik ook altijd met Golden Earringquote:Op donderdag 26 december 2024 15:56 schreef MTheBassman het volgende:
Led Zeppelin is zo'n band die ik eigenlijk niet vaak luister, hoor in de top 2000, me weer herinner hoe verschrikkelijk goed ze waren, om dan vervolgens ze weer te vergeten na de lijst
Ach,die reden snap ik wel een beetje.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Piano Man, Fix You en Rollercoaster uit de top 10 hebben (en die ene plaat die er nou opeens in staat die ik volgens mij nog nooit heb gehoord)
Vind ik ook niet heel boeiend, maar kan ik nog bij inkomen dat mensen het waarderen, net als Avondquote:Op donderdag 26 december 2024 15:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je schrijft Black verkeerd.
Afgelopen Koningsnacht zag ik in Almelo (of all places) een best prima coverbandje dat o.a. muziek van Golden Earring speelde. Daardoor ook door het jaar heen iets meer geluisterd daarnaquote:Op donderdag 26 december 2024 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met Golden Earring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |