Liever Flemming dan Hannah Mae, als ik met pistool tegen mijn hoofd moet kiezen.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:15 schreef LTVDK het volgende:
Jeetje, dacht dat die Vlaamse Soes & Freak al erg was, maar het kan dus NOG kutter
hannah mae komt uit drenthequote:Op donderdag 26 december 2024 16:15 schreef LTVDK het volgende:
Jeetje, dacht dat die Vlaamse Soes & Freak al erg was, maar het kan dus NOG kutter
Ik vind het wel veelzeggend over NL dat ze dat podium nodig had om in NL bekend te worden, terwijl ze eigenlijk al wereldwijd bekend was .quote:Op donderdag 26 december 2024 16:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het enige positieve daaraan is Floor Jansen.
Dan springen we niet snel de andere trein inquote:Op donderdag 26 december 2024 16:16 schreef MTheBassman het volgende:
Mij meenemen naar Amsterdam is wel het ergste wat je kan doen overigens.
Zeg zeg, doe jij je usernaam eens.quote:
Hou op schei uitquote:Op donderdag 26 december 2024 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het wel veelzeggend over NL dat ze dat podium nodig had om in NL bekend te worden, terwijl ze eigenlijk al wereldwijd bekend was .
Sorry. Beter laat dan nooit maar?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het wel veelzeggend over NL dat ze dat podium nodig had om in NL bekend te worden, terwijl ze eigenlijk al wereldwijd bekend was .
quote:Op donderdag 26 december 2024 16:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
![]()
kom maar met mij mee!
quote:Op donderdag 26 december 2024 16:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg zeg, doe jij je usernaam eens.
Ik begrijp hieruit dat we bij de geweren en rozen zijn aangekomen?quote:
Heujquote:Op donderdag 26 december 2024 16:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Fijn ook dat ze benoemen wat er in Amsterdam zo speciaal is.
Kutstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |