Ja. One Day Like This is daar nog wel de positieve uitzondering in. Hun uptempo nummers vind ik een stuk beter.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mja, Elbow.... weet nooit wat ik er van moet vinden... is vaak wel beetje dezelfde kabbelmuziek
Darten kijken gaat mij te ver.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moet wel. En dan krijgen we morgen ook het WK dartsen er weer bij, dat kan niet meer stuk.
ja die weet al drie jaar er een topfeest van te maken met alle gourmetstellenquote:Op donderdag 26 december 2024 15:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
Is iemand naar t feestje van Huub geweest? Scheen echt een topfissa te zijn
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
Is iemand naar t feestje van Huub geweest? Scheen echt een topfissa te zijn
11quote:Op donderdag 26 december 2024 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er twee @:Pino112 @:Cee
@ditisHuub ?quote:
Ik ruik lijstmanipulasiequote:
Ja, al besproken dus.quote:
Dat was veel minder slecht geweest.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:18 schreef Fred_B het volgende:
Hier hadden The Corrs ook kunnen staan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 26 december 2024 15:17 schreef Cee het volgende:
Deze dame heeft de zelfde initialen als Los Del Rio, doe met deze nutteloze info wat u wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |