Terwijl ze niet kijken een stuk kaas in de handtas doen en aangeven bij de supermarktmedewerker als ze naar buiten lopen.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:20 schreef PippenScottie het volgende:
Belangrijke vraag. Wat moeten we doen met bejaarden in de supermarkt?
Kiwi!quote:Op donderdag 26 december 2024 13:20 schreef glittertje39 het volgende:
doe mij dan toch maar die watermeloen ipv naar het sushi restaurant
Hun eigen supermarkt gevenquote:Op donderdag 26 december 2024 13:20 schreef PippenScottie het volgende:
In de statiegeldmachine stoppen, krijgen we er ook nog een aardig centje voor terugquote:Op donderdag 26 december 2024 13:20 schreef PippenScottie het volgende:
Sinds de Frie Frie Palenstijn demo's boycot ik watermeloen…quote:Op donderdag 26 december 2024 13:20 schreef glittertje39 het volgende:
Fijne dag,tot later.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Juist ja!!
Anyweez ik moet zo weg.
Have fun allemaal
quote:Op donderdag 26 december 2024 13:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind sushi overhyped.
#SorryNotSorry
Ik luister geen radio, das voor mij vaak de reden dat ik veel nieuwere nummers niet kenquote:Op donderdag 26 december 2024 13:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom is dit zo populair? Ken het hele nummer niet
welk uur is dat?quote:Op donderdag 26 december 2024 13:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De hele fruitschaal komt in 1 uur voorbij dit jaar toch?
Watermeloen of sushi, ik eet het allemaal met bijzonder veel plezier hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 13:20 schreef glittertje39 het volgende:
Cappuccino,quote:Op donderdag 26 december 2024 13:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Zaterdag vind ik wel nice, doet me altijd denken aan CAPPUCINO met Sjörs Frölich van vroeger
Het kut met peren-uurtjequote:
Die is nu burgemeester.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Zaterdag vind ik wel nice, doet me altijd denken aan CAPPUCINO met Sjörs Frölich van vroeger
Door pubermeisjesquote:Op donderdag 26 december 2024 13:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom is dit zo populair? Ken het hele nummer niet
Oh wacht, ik kom nooit in sushi restaurants waar dit blijkbaar gedraaid wordt
Bah! pubermeisjesquote:
Kiwi is leuker vind ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zaterdagnacht ergens. Kiwi en Watermelon kort na elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |