Never forgetquote:Op donderdag 26 december 2024 13:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, het was Don Henley die stierf geloof ik.
quote:Op donderdag 26 december 2024 13:45 schreef essnhills het volgende:
Ik kom even langs om te checken of Brian May doet?
Dat had ik al May gekregen.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Brian May leeft nog hoor
Brian, ik heb het nagevraagd hier en die doet Mayquote:
Door John Lennonquote:Op donderdag 26 december 2024 13:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Is ie overleden in een auto-ongeluk en vervangen door een dubbelganger in 1987 ofzo?
Even alle Queen albumcovers bekijken of die ergens op blote voeten liepquote:Op donderdag 26 december 2024 13:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Is ie overleden in een auto-ongeluk en vervangen door een dubbelganger in 1987 ofzo?
oh je wist het dus zelf nietquote:Op donderdag 26 december 2024 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Brian, ik heb het nagevraagd hier en die doet May
Ik heb daar een hele muziekles over gehad tijdens de middelbare school, de beatles complottenquote:Op donderdag 26 december 2024 13:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Even alle Queen albumcovers bekijken of die ergens op blote voeten liep
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die is al geweest, met onze vrienden Roger en Dioquote:
Is wel een interessante rabbithole opzichquote:Op donderdag 26 december 2024 13:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb daar een hele muziekles over gehad tijdens de middelbare school, de beatles complotten
Stond veel te laagquote:Op donderdag 26 december 2024 13:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die is al geweest, met onze vrienden Roger en Dio
quote:Op donderdag 26 december 2024 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op donderdag 26 december 2024 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]Jij weet dan stiekem ook meer dan je denkt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet het alleen elk jaar weer
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |