Yes thnxquote:Op donderdag 26 december 2024 07:54 schreef chufi het volgende:
Train ze op het Lac de .. neem aan zelfde als vorige jaar
Je ging toch naar het buitenland vandaag?quote:
Morgen vroeg vertrekken we, er waren er een paar die nog kerstdingen hebbenquote:Op donderdag 26 december 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ging toch naar het buitenland vandaag?
Hier ook een dagje zonder bezoek of zonder op bezoek te gaan
Lekker gewoon donderdag
Succes en veel plezierquote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen vroeg vertrekken we, er waren er een paar die nog kerstdingen hebben
Veel plezier!quote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ha zo, dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Geniet er van en kom terug met mooie verhalen.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe is het nu met jou SBE?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geniet er van en kom terug met mooie verhalen.
Opzich wel goed maar lopen gaat nog moeilijk maar langzaam aan wel iets beter.quote:
ALs er maar vooruitgang in zit Het gaat altijd langzamer dan je wil en je denkt altijd dat je meer kan dan je kan.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opzich wel goed maar lopen gaat nog moeilijk maar langzaam aan wel iets beter.
Dat klopt zeker.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs er maar vooruitgang in zit Het gaat altijd langzamer dan je wil en je denkt altijd dat je meer kan dan je kan.
Maar stapje voor stapje gaat het dan beter, grote stappen worden afgestrafd
Veel plezier!quote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, heb ik mij met moeite aangekleed, sta ik op en breekt het elastiek van mijn boxershort. Kan ik weer opnieuw beginnen.
Hey Marcquote:
Kerel.quote:
Dat was wel handig geweest, dan kan je ook mijn rug afdrogen als ik onder de douche uitkom.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ik niet naast je woon anders was ik je even komen helpen
Ja en kiele kiele doenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was wel handig geweest, dan kan je ook mijn rug afdrogen als ik onder de douche uitkom.
quote:
Wat denk je? Ik ga toch niet in mijn blote kont hier posten. Straks zien ze mij.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
SBE
Ondertussen wel je kleren aan?
Jullie zijn allemaal gek toch?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Nog dingen in petto voor vandaag, of ben jij ook van doe maar lekker gewoon dan doe je al gek genoeg
Nou ja, de meeste eenden hebben alleen een shirt aanquote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik ga toch niet in mijn blote kont hier posten. Straks zien ze mij.
Ja hoor doe vandaag gewoon lekker gewoon.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal gek toch?
Ik doe vooral rustig aan. En jij?
Nou een lekkere eendenkont kan toch niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik ga toch niet in mijn blote kont hier posten. Straks zien ze mij.
Liever nietquote:Op donderdag 26 december 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou een lekkere eendenkont kan toch niet verkeerd zijn
Prima dan tochquote:Op donderdag 26 december 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor doe vandaag gewoon lekker gewoon.
Gisteren alleen een brunch gedaan voor kinderen en kleinkinderen.
Ik ben zelf niet zo van die vrete en zuiperijen
Ik heb een keer eendenvlees gegeten, viel niet zo in de smaak.quote:
Daarom, ieder zijn ding denk ik altijdquote:Op donderdag 26 december 2024 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima dan toch
Als jij er maar blij van wordt
Kijken is niet veel maar eten doe ik het ook niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een keer eendenvlees gegeten, viel niet zo in de smaak.
DUs heb mijzelf beloofd er alleen nog maar naar te kijken
Ik zat hier ik dacht maandag, naar buiten te kijken naar al die vogeltjes en ineens zag ik een eekhoorntje die ook van de pindas kwam snoepen.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kijken is niet veel maar eten doe ik het ook niet.
Ja dat had ik van de week ook , ik durfde me niet te bewegenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat hier ik dacht maandag, naar buiten te kijken naar al die vogeltjes en ineens zag ik een eekhoorntje die ook van de pindas kwam snoepen.
Ik drufde geen foto te nemen omdat ik voor het raam zit was ik bang dat hij/zij van schrik weg zou rennen.
Leuk om te zien.
Mooi toch, dan maar geen foto, bleef ook heel stil zitten. Is best een tijdje hier geweest.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat had ik van de week ook , ik durfde me niet te bewegen
quote:Op donderdag 26 december 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi toch, dan maar geen foto, bleef ook heel stil zitten. Is best een tijdje hier geweest.
Hoopte dat hij terug zou komen, maar niet meer gezien.
EN een paar weken terug zat er een steenmarter in de tuin. Mooi om te zien, maar niet iets om blij mee te zien althans niet voor de auto rijders
Mooi he, hier aan de voorkant staan bomen, in de zomer als je daar zit zie je ze wel eens van boom naar b ommem springen. Vind het leuke koddige diertjesquote:Op donderdag 26 december 2024 12:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik was eens in het bos enhet klonk alsof het begon te regenen. Zat er een eekhoorn boven mij in de boom te eten en de schilletjes naar beneden te gooien.
Ik heb ook wel eens eend gegeten.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een keer eendenvlees gegeten, viel niet zo in de smaak.
DUs heb mijzelf beloofd er alleen nog maar naar te kijken
Dan smaakte het jou beter dan dat het mij smaakte. Ik vond er niet zo heel veel aan eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens eend gegeten.
En daarna nog regelmatig
Slang of schorpioen of spin oid niets voor jou?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan smaakte het jou beter dan dat het mij smaakte. Ik vond er niet zo heel veel aan eerlijk gezegd.
Konijn en ander wild ook niet zo
Nooit geprobeerd, eten van wezens uit de zee vind ik ook niet lekkerquote:Op donderdag 26 december 2024 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slang of schorpioen of spin oid niets voor jou?
Ik ben ook geen liefhebber maar een harinkje vind ik soms wel weer lekker.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, eten van wezens uit de zee vind ik ook niet lekker
Gewoon vlees van een koe, varken kip of schaap dat was het.
Luste alleen haring als ik zwanger wasquote:Op donderdag 26 december 2024 13:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook geen liefhebber maar een harinkje vind ik soms wel weer lekker.
Je moet ze nu ook niet halen. Tussen mei en eind vd zomer dan is er verse vangst.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:39 schreef Lovely het volgende:
Ik had laatst een haring die was niet lekker, dus ik ben even genezen van de haring
Nou ik haalde wel vaker later in het jaar haring bij de viskraamquote:Op donderdag 26 december 2024 13:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet ze nu ook niet halen. Tussen mei en eind vd zomer dan is er verse vangst.
quote:Op donderdag 26 december 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, eten van wezens uit de zee vind ik ook niet lekker
Gewoon vlees van een koe, varken kip of schaap dat was het.
De ene kraam is de andere niet. Hier staat iig wel een hele goede. Maar ik haal niet vaak.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik haalde wel vaker later in het jaar haring bij de viskraam
Deze wel hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 13:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De ene kraam is de andere niet. Hier staat iig wel een hele goede. Maar ik haal niet vaak.
Ja zijn er meer die dat lekker vinden.quote:
Daar maak je mij ook niet blij mee.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn er meer die dat lekker vinden.
Mosselen, ik heb ze op alle manier klaargemaakt geproefd. Maar nee ik vind het niet lekker
DIe gefrituurde zagen er wel lekker uit, maar ik nam een hapquote:Op donderdag 26 december 2024 13:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar maak je mij ook niet blij mee.
Zullen we samen sushi gaan eten?quote:Op donderdag 26 december 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn er meer die dat lekker vinden.
Mosselen, ik heb ze op alle manier klaargemaakt geproefd. Maar nee ik vind het niet lekker
Wat ben je toch ook een lekker ding hequote:Op donderdag 26 december 2024 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zullen we samen sushi gaan eten?![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
Fok luistert met ons mee,
dit zit er tussen mijn afbeeldingen
[ afbeelding ]
Ik mis mijn goede viswinkel nog steedsquote:Op donderdag 26 december 2024 14:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niks mis met een goede mossel.... oh wacht...
Maar kibbelingnou ja, wel kwaliteitskibbeling....
Of een goede lekkerbek... nom
Verder ben ik meer van het vlees....
Hey iemand die ik nog niet ken. Helloquote:Op donderdag 26 december 2024 14:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niks mis met een goede mossel.... oh wacht...
Maar kibbelingnou ja, wel kwaliteitskibbeling....
Of een goede lekkerbek... nom
Verder ben ik meer van het vlees....
Snap ik.... Kwaliteits kibbeling of lekkerbek is gewoon heerlijk....quote:Op donderdag 26 december 2024 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mis mijn goede viswinkel nog steeds
Die hadden pas lekkerbek of kibbeling
Helloquote:Op donderdag 26 december 2024 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey iemand die ik nog niet ken. Hello![]()
Hier net zo, alhoewel ik al jaren geen lekkerbekkie heb gegeten
Vaak zoveel beter dan dat spul van de markt,quote:Op donderdag 26 december 2024 14:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Snap ik.... Kwaliteits kibbeling of lekkerbek is gewoon heerlijk....
Kibbeling heeft geen graten, eet net zo lekker wegquote:Op donderdag 26 december 2024 14:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Helloaangenaam
* OscarMopperkont heeft ook al lang geen lekkerbek gehad, kiest toch vaak voor de kibbeling...
misschien volgende keer maar weer eens lekkerbek kiezen
Klopt, moet wel echt van kabeljauw zijn... niet van die koolvis meukquote:Op donderdag 26 december 2024 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vaak zoveel beter dan dat spul van de markt,
alleen de vissoort die ze gebruiken maakt al uit
Dat is ook precies waarom ik kibbeling prefereerquote:Op donderdag 26 december 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kibbeling heeft geen graten, eet net zo lekker weg
Scholletje voor jou dan?quote:Op donderdag 26 december 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kibbeling heeft geen graten, eet net zo lekker weg
Moet ik echt zin in hebben. Maar zoals gezegd, met extra kruiden en een sausjequote:
Simpel is het moeilijkstquote:
Zou kunnenquote:
Ja eigenlijk weten we niet wat de bedoeling van die hand isquote:Op donderdag 26 december 2024 16:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou kunnenOf hij heeft een paar seconden later een blauw oog
Wellicht kan Marc dat uitleggenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eigenlijk weten we niet wat de bedoeling van die hand is
talk to the hand because the face don't wanna hear it anymorequote:Op donderdag 26 december 2024 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eigenlijk weten we niet wat de bedoeling van die hand is
Patat varkenshaasje en stoofpeertjes. Maar heb het al op 🤣quote:
Vroeg welquote:Op donderdag 26 december 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Patat varkenshaasje en stoofpeertjes. Maar heb het al op 🤣
Eet altijd vroeg. Vaak eet ik tussen de middag niet.quote:
En dan straks snaaien tot je omvalt?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eet altijd vroeg. Vaak eet ik tussen de middag niet.
Nope. Geen last van. Ik heb wel voor kerst hapjes gehaald. Maar die staan nog onaangebroken in de koelingquote:Op donderdag 26 december 2024 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan straks snaaien tot je omvalt?
Lekkere maaltijdquote:Op donderdag 26 december 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Patat varkenshaasje en stoofpeertjes. Maar heb het al op 🤣
Ja was zeker lekker. En de patatjes waren zelf gemaakt. Dat is altijd lekkerquote:
Oeh nomquote:Op donderdag 26 december 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was zeker lekker. En de patatjes waren zelf gemaakt. Dat is altijd lekker
O dat is ook lekker. Eet smakelijk strakkies.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oeh nom
Hier worden momenteel gekruide aardappeltjes in de oven opgewarmd...
Oh dat duurt nog wel een uurtjequote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook lekker. Eet smakelijk strakkies.
Das ook strakkiesquote:Op donderdag 26 december 2024 17:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh dat duurt nog wel een uurtje
Maar thanks alvast
Meer watquote:
Deze bedoel je toch?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:17 schreef pullup het volgende:
Morgen weer aan de lijn
[ afbeelding ]
dat werkt ook prima volgens mij ..quote:Op donderdag 26 december 2024 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Spacy hoor, tot de babbel inzetquote:
Nee ik heb het weer overleefd.quote:
Je vuurwerk al wel klaar liggen?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik heb het weer overleefd.
Heb jij een beetje leuke dagen gehad?
Ik doe niet aan vuurwerk, snap ook niet dat er mensen zijn die daar honderden euro's aan uitgeven, terwijl er tig redenen zijn om het niet te doen.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je vuurwerk al wel klaar liggen?
Ik heb heel relaxte dagen gehad.
Er zijn voor veel dingen genoeg redenen om het niet te doen. En toch doen mensen het ook.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vuurwerk, snap ook niet dat er mensen zijn die daar honderden euro's aan uitgeven, terwijl er tig redenen zijn om het niet te doen.
Cobra's? Of sterretjes?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:31 schreef chufi het volgende:
Hier ligt het gewoon in de supermarkt ....
Wat zou ik volgens jou dan wel of niet moeten doen?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn voor veel dingen genoeg redenen om het niet te doen. En toch doen mensen het ook.
Kan er voor jou ook nog wel een paar verzinnen als ik mijn best doe
Dus, waarom zou je niet
Dat zijn van die kinderpakketjes.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:31 schreef chufi het volgende:
Hier ligt het gewoon in de supermarkt ....
Wijn?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zou ik volgens jou dan wel of niet moeten doen?
ja datquote:Op donderdag 26 december 2024 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn van die kinderpakketjes.
Al die zooi zou verbannen moeten worden.
Ik vind het ontzettend zielig voor huisdieren, daarbij levert het elk jaar weer ongelukken op en geeft het een vieze bende. Laat ze maar centraal vuurwerk af steken.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:41 schreef Soury het volgende:
Ik vind vuurwerk wel leuk, maar siervuurwerk. Echt tering harde knallen zijn hier al sinds oktober. Huisdieren hebben daar last van en ik zit zelf ook soms tegen het plafond.
Mijn hond had er nooit last van, maar die van mijn zus is echt vreselijk van slag. Dat is echt zielig, en het is ook verboden maar schijt.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ontzettend zielig voor huisdieren, daarbij levert het elk jaar weer ongelukken op en geeft het een vieze bende. Laat ze maar centraal vuurwerk af steken.
Zoveel honden zijn er ontzettend bang, katten ook, de mijne had er nooit last van maar sinds een jaar of drie is hj echt angstig, op oudejaarsavond is hij helemaal in de stress.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn hond had er nooit last van, maar die van mijn zus is echt vreselijk van slag. Dat is echt zielig, en het is ook verboden maar schijt.
Soms kan je van dat soort dingen leuk schrikken.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:10 schreef Soury het volgende:
Deze komt regelmatig even langs. De eerste keer dat hij er zat was midden in de nacht en schrok ik me de pleuris. Mijn voordeur is van glas en toen zat ie me aan te staren![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou ja leuk schrikkenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms kan je van dat soort dingen leuk schrikken.
Iemand aan het lijntje houden...quote:Op donderdag 26 december 2024 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Dat was leukquote:Op donderdag 26 december 2024 23:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Iemand aan het lijntje houden...
[ afbeelding ]
Die heb ik hier inderdaad al een hele tijd niet meer gespot.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was leuk, en moet ik gelijk aan Pearlbitch denken. Die zal wel weer tot leven komen als er een lekker wijf in Big Brother zit.
Ik zie net dat ze al een half jaar niet meer heeft gepost.quote:
Even spieken, 23 mei 2024. Valt wel mee dus. Ik heb één iemand ooit op ignore gegooid en dat was zijquote:Op donderdag 26 december 2024 23:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Die heb ik hier inderdaad al een hele tijd niet meer gespot.
Haha, ja ik kon me daar ook behoorlijk aan ergeren. Trollen kan ze als de bestequote:Op donderdag 26 december 2024 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Even spieken, 23 mei 2024. Valt wel mee dus. Ik heb één iemand ooit op ignore gegooid en dat was zij![]()
Schijtziek werd ik ervan met die tweeling in utopia
Ze glee er vast op en was jaloers op Bassie die tussen ze in mocht slapen in de caravana...quote:Op donderdag 26 december 2024 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Even spieken, 23 mei 2024. Valt wel mee dus. Ik heb één iemand ooit op ignore gegooid en dat was zij![]()
Ik werd er op een gegeven moment agressief vanquote:Op donderdag 26 december 2024 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Haha, ja ik kon me daar ook behoorlijk aan ergeren. Trollen kan ze als de beste
Irritainment kent zijn grenzenquote:Op donderdag 26 december 2024 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werd er op een gegeven moment agressief vanToen was de maat vol
Irritainment.quote:
Die tweeling was best skattig en dom/jongquote:Op donderdag 26 december 2024 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Vinjeutgekmetaldiedebielenhierow?quote:Op donderdag 26 december 2024 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie net dat ze al een half jaar niet meer heeft gepost.
Ik hou het met jou toch ook vol.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vinjeutgekmetaldiedebielenhierow?
Hoi eend![]()
Hoi!2 Bedanktquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hou het met jou toch ook vol.![]()
Avond kerel.
Die tweeling kon ik niet ignoren he?quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die tweeling was best skattig en dom/jongVerder niet gevolgd dat Utopijoo
![]()
@:Pearlbitch Wassupbitch?!@
Graag gedaan het kwam met liefde uit mijn hart.quote:
Want? Uw lesbianism?quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tweeling kon ik niet ignoren he?
Eh.. kweenie, heb je me geblokt?quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:12 schreef sly-nl het volgende:
@:tonja![]()
![]()
![]()
Ik zie jouw posts niet!! Hoe ken dat?
Wat?quote:
Ikweettogquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Graag gedaan het kwam met liefde uit mijn hart.
Jij kon ze niet "ignoren" schreef je netquote:
Uh ja zekerquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij kon ze niet "ignoren" schreef je net![]()
Dus bent u toch -net als PB- lesbisch of mis ik iets?
Het is beter gewoon ja te zeggen op je prietpraatquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geeft niet, doe je goed, geile beerIk ook een tijd geweest
EeNzquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is beter gewoon ja te zeggen op je prietpraat
Hier is het grijs in de lucht en grijs als je van je af kijkt, mistquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er is hier warempel een beetje blauwe lucht te zien
De zon is er nu, hoop dat hij ook naar jou komtquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het grijs in de lucht en grijs als je van je af kijkt, mist
O lekker. Nou hier is hij niet te zien dik wolkenpak hierquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De zon is er nu, hoop dat hij ook naar jou komt
Heb zelfs ff de ramen en deuren open om te luchten
Hier ook, gelukkig niet zo'n grijze massa. Ik denk dat de zon zich voorlopig hier niet laat zien.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Nou hier is hij niet te zien dik wolkenpak hier
Uitgeslapen?quote:
Ik was iig geen vroege vogel.quote:
Hier was hij net eventjes te zien. Nog geen 5 minutenquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ook, gelukkig niet zo'n grijze massa. Ik denk dat de zon zich voorlopig hier niet laat zien.
Dat is 5 min meer dan hier.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier was hij net eventjes te zien. Nog geen 5 minuten
Net met dak open gereden, met de zon op mijn bolletjequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier was hij net eventjes te zien. Nog geen 5 minuten
Toch niet je bolletje verbrand?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:08 schreef D. het volgende:
[..]
Net met dak open gereden, met de zon op mijn bolletje
Avond kerel.quote:
Ja zoietsquote:Op vrijdag 27 december 2024 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Iedereen aan het bijkomen vd feestdagen?
Die zal je dan vast niet alleen vieren.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja zoietsMaar ik verheug me ook op Oud & Nieuw
Iemand hier is uitgenodigdquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zal je dan vast niet alleen vieren.
Dan neem ik aan dat het wel gezellig gaat worden.quote:
Dank je, nu voel ik mij oud.quote:
Mag ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd voor bier ..........
[ afbeelding ]
Dudequote:
Ik heb nog voor 3 maanden aan medicijnen gekregen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude
Hoe moet het nu moet je verder? Hoe lang ga je dit volhouden?
Als je ze nou verkoopt kan je daar bier van kopenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog voor 3 maanden aan medicijnen gekregen.![]()
Maar met jullie hulp moet het vol te houden zijn.
Ik heb er zoveel dat ik mij al afvroeg wat ze achter het station zouden opbrengen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je ze nou verkoopt kan je daar bier van kopen
Daar drink op!quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd voor bier ..........
[ afbeelding ]
Daar kan je van alles verkopen, jij gaat zo wel aan je bier komenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er zoveel dat ik mij al afvroeg wat ze achter het station zouden opbrengen.
Het is niet erg om het ook eens niet te hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan je van alles verkopen, jij gaat zo wel aan je bier komen
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Afkicken klinkt zo negatief.. andere keuzesKlinkt veel beter
Sneeuwvlokjequote:Op vrijdag 27 december 2024 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja gewoon iets minder bier en wat meer wijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goede keuzequote:Op vrijdag 27 december 2024 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gewoon iets minder bier en wat meer wijn. [ afbeelding ]
quote:
Dit goede voornemen bevalt me wel.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gewoon iets minder bier en wat meer wijn. [ afbeelding ]
Neem dan februariquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:54 schreef chufi het volgende:
maandje, .. 30 dagen verdeeld over 1 jaar ..
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:54 schreef chufi het volgende:
maandje, .. 30 dagen verdeeld over 1 jaar ..
Zoveel keusquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit net aan m'n tweede biertje.. en waarempel gewoon Heineken, ik wist het ff niet meer in van de week de winkel... Drink niet zoveel bier meer.
Al die speciale shit ff geen zin in.. wilde iets fris.. toen was het dit of Warsteiner..
Freddie heeft gewonnen,
Proost!quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit net aan m'n tweede biertje.. en waarempel gewoon Heineken, ik wist het ff niet meer in van de week de winkel... Drink niet zoveel bier meer.
Al die speciale shit ff geen zin in.. wilde iets fris.. toen was het dit of Warsteiner..
Freddie heeft gewonnen,
Om eerlijk te zijn smaakt het me wel ffquote:
Ach ja het is een pilsjequote:Op vrijdag 27 december 2024 23:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn smaakt het me wel ffDrink het zelfs gewoon uit een blikje.. doe ik ook nooit, pak thuis altijd een glas. Dit geeft me wel vakantiegevoel
Een wat?quote:
Gewoon in de koelkast zetten zodat het fris is ... Vroeger ging ik voor Alfa, maar das inmiddels ook al 175% in prijs gestegen .. dus heb nu iets Belgisch Luxus.. en anders gewoon de schultenbrauquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Freddie heeft gewonnen,
Hahaha Martin Moreroquote:
Duh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
En zijn zoon Remi Martinquote:
Jaquote:
Is de nieuwe versie wat?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Love him! Wat een heerlijk personage
Heerlijke serie, ik heb alle afleveringen weer gekeken voor het nieuwe seizoen begonquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zuupen als een ketter en tekeer gaan als een beest?quote:
Mooi Manquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zuupen als een ketter en tekeer gaan als een beest?
Zekers! Verrassend leuk weerquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is de nieuwe versie wat?
Ik dacht dat hij nog met Tia Maria was.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Met zijn vriendinnetje Chardonnay Mercedes
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Met zijn vriendinnetje Chardonnay Mercedes
Ik heb netjes gedoseerd, maar zou het elke avond kunnen kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijke serie, ik heb alle afleveringen weer gekeken voor het nieuwe seizoen begon
Gelukkig had hij maar een plutonische relatie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arme hondquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig had hij maar een plutonische relatie.
Die uitsprakenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig had hij maar een plutonische relatie.
Ja dat was het ook wel waard om nog een keer terug te kijken.quote:
"ik word er helemaal duihuizelig van" en maar blazen in dat zakjequote:Op zaterdag 28 december 2024 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was het ook wel waard om nog een keer terug te kijken.
Ik weet niet of je daar heel trots op moet zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo praten wij mannen
Misschien moet ik die serie eens kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar heel trots op moet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien moet ik die serie eens kijken
Het is zeer vermakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als tante Kor
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Tante Kor? .. Pfff ik blijf niet Googlenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zeer vermakelijk.
Net als tante Kor
Doe maar wel, is de moeite waardquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tante Kor? .. Pfff ik blijf niet Googlen
Ik ken wel Ome Corquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zeer vermakelijk.
Net als tante Kor
Ik heb de serie ooit wel gekeken.. of deels, geen idee meer. Maar herinner me haar niet.quote:
Corquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zeer vermakelijk.
Net als tante Kor
Toen speelde ze de moeder van Martin maar ging dood, nu de tantequote:Op zaterdag 28 december 2024 00:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb de serie ooit wel gekeken.. of deels, geen idee meer. Maar herinner me haar niet.
Een vriend van mij heeft zijn spraakgestuurde Robot stofzuiger Tipi One genoemd..quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen speelde ze de moeder van Martin maar ging dood, nu de tante
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft zijn spraakgestuurde Robot stofzuiger Tipi One genoemd..
Lol grappig, totdat ze hem opzuigt, oh dat klinkt dan weer niet verkeerdquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft zijn spraakgestuurde Robot stofzuiger Tipi One genoemd..
Dat overleeft hij welquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol grappig, totdat ze hem opzuigt, oh dat klinkt dan weer niet verkeerd
het moest verboden worden om dat naast elkaar in de winkel te leggenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Honger.. nu heb ik nog vega filet american.. per ongeluk gekocht.. dat spul ligt er tegenwoordig gewoon naast..en ziet er hetzelfde uit
Geen idee.. ff kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:27 schreef maily het volgende:
[..]
het moest verboden worden om dat naast elkaar in de winkel te leggen
stond er ook niet zo'n grote groene V op?
Ja echt he? Je moet echt een bril mee en goed uit je doppen kijken tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Honger.. nu heb ik nog vega filet american.. per ongeluk gekocht.. dat spul ligt er tegenwoordig gewoon naast..en ziet er hetzelfde uit
Nou eet smakelijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nope, alleen "vegetarische Filet American" op het etiket.
De ingredienten kan ik met bril ook niet lezen. Boeit me ook niet zoquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:30 schreef chufi het volgende:
Een bril om de ingrediënten eb de bereidingswijze te kunnen lezen ...
uitje erbij, flink peper en zout eropquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nope, alleen "vegetarische Filet American" op het etiket.
Ja en dan de vuilnisbak inquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:31 schreef maily het volgende:
[..]
uitje erbij, flink peper en zout erop
Mijn zus had met het kerstmenu als tussengerecht een Steak "tartaar" gemaakt met wortel ipv vlees...Eerlijk is eerlijk, het was heerlijk! Iedereen was verbaasd.. en het leek er door de kruiden en bereiding zoveel op.. dat je het erbij moest zeggen !quote:
Ja! Ga het ook zeker proeven. Ben benieuwd... weet alleen nog niet wanneerquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:31 schreef maily het volgende:
[..]
uitje erbij, flink peper en zout erop
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn zus had met het kerstmenu als tussengerecht een Steak "tartaar" gemaakt met wortel ipv vlees...Eerlijk is eerlijk, het was heerlijk! Iedereen was verbaasd.. en het leek er door de kruiden en bereiding zoveel op.. dat je het erbij moest zeggen !Als je het zelf maakt kan iets gewoon lekker zijn. Ik maakte wel eens oesterzwammen en dan paneren en dat is super lekker als vleesvervanger, soort schnitzeltjes. Maar dat nep supermarktvlees is gewoon goor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |