Yes thnxquote:Op donderdag 26 december 2024 07:54 schreef chufi het volgende:
Train ze op het Lac de .. neem aan zelfde als vorige jaar
Je ging toch naar het buitenland vandaag?quote:
Morgen vroeg vertrekken we, er waren er een paar die nog kerstdingen hebbenquote:Op donderdag 26 december 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ging toch naar het buitenland vandaag?
Hier ook een dagje zonder bezoek of zonder op bezoek te gaan
Lekker gewoon donderdag
Succes en veel plezierquote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen vroeg vertrekken we, er waren er een paar die nog kerstdingen hebben
Veel plezier!quote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ha zo, dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Geniet er van en kom terug met mooie verhalen.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe is het nu met jou SBE?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geniet er van en kom terug met mooie verhalen.
Opzich wel goed maar lopen gaat nog moeilijk maar langzaam aan wel iets beter.quote:
ALs er maar vooruitgang in zit Het gaat altijd langzamer dan je wil en je denkt altijd dat je meer kan dan je kan.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opzich wel goed maar lopen gaat nog moeilijk maar langzaam aan wel iets beter.
Dat klopt zeker.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs er maar vooruitgang in zit Het gaat altijd langzamer dan je wil en je denkt altijd dat je meer kan dan je kan.
Maar stapje voor stapje gaat het dan beter, grote stappen worden afgestrafd
Veel plezier!quote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, heb ik mij met moeite aangekleed, sta ik op en breekt het elastiek van mijn boxershort. Kan ik weer opnieuw beginnen.
Hey Marcquote:
Kerel.quote:
Dat was wel handig geweest, dan kan je ook mijn rug afdrogen als ik onder de douche uitkom.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ik niet naast je woon anders was ik je even komen helpen
Ja en kiele kiele doenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was wel handig geweest, dan kan je ook mijn rug afdrogen als ik onder de douche uitkom.
quote:
Wat denk je? Ik ga toch niet in mijn blote kont hier posten. Straks zien ze mij.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
SBE
Ondertussen wel je kleren aan?
Jullie zijn allemaal gek toch?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Nog dingen in petto voor vandaag, of ben jij ook van doe maar lekker gewoon dan doe je al gek genoeg
Nou ja, de meeste eenden hebben alleen een shirt aanquote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik ga toch niet in mijn blote kont hier posten. Straks zien ze mij.
Ja hoor doe vandaag gewoon lekker gewoon.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal gek toch?
Ik doe vooral rustig aan. En jij?
Nou een lekkere eendenkont kan toch niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 12:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik ga toch niet in mijn blote kont hier posten. Straks zien ze mij.
Liever nietquote:Op donderdag 26 december 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou een lekkere eendenkont kan toch niet verkeerd zijn
Prima dan tochquote:Op donderdag 26 december 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor doe vandaag gewoon lekker gewoon.
Gisteren alleen een brunch gedaan voor kinderen en kleinkinderen.
Ik ben zelf niet zo van die vrete en zuiperijen
Ik heb een keer eendenvlees gegeten, viel niet zo in de smaak.quote:
Daarom, ieder zijn ding denk ik altijdquote:Op donderdag 26 december 2024 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima dan toch
Als jij er maar blij van wordt
Kijken is niet veel maar eten doe ik het ook niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een keer eendenvlees gegeten, viel niet zo in de smaak.
DUs heb mijzelf beloofd er alleen nog maar naar te kijken
Ik zat hier ik dacht maandag, naar buiten te kijken naar al die vogeltjes en ineens zag ik een eekhoorntje die ook van de pindas kwam snoepen.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kijken is niet veel maar eten doe ik het ook niet.
Ja dat had ik van de week ook , ik durfde me niet te bewegenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat hier ik dacht maandag, naar buiten te kijken naar al die vogeltjes en ineens zag ik een eekhoorntje die ook van de pindas kwam snoepen.
Ik drufde geen foto te nemen omdat ik voor het raam zit was ik bang dat hij/zij van schrik weg zou rennen.
Leuk om te zien.
Mooi toch, dan maar geen foto, bleef ook heel stil zitten. Is best een tijdje hier geweest.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat had ik van de week ook , ik durfde me niet te bewegen
quote:Op donderdag 26 december 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi toch, dan maar geen foto, bleef ook heel stil zitten. Is best een tijdje hier geweest.
Hoopte dat hij terug zou komen, maar niet meer gezien.
EN een paar weken terug zat er een steenmarter in de tuin. Mooi om te zien, maar niet iets om blij mee te zien althans niet voor de auto rijders
Mooi he, hier aan de voorkant staan bomen, in de zomer als je daar zit zie je ze wel eens van boom naar b ommem springen. Vind het leuke koddige diertjesquote:Op donderdag 26 december 2024 12:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik was eens in het bos enhet klonk alsof het begon te regenen. Zat er een eekhoorn boven mij in de boom te eten en de schilletjes naar beneden te gooien.
Ik heb ook wel eens eend gegeten.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een keer eendenvlees gegeten, viel niet zo in de smaak.
DUs heb mijzelf beloofd er alleen nog maar naar te kijken
Dan smaakte het jou beter dan dat het mij smaakte. Ik vond er niet zo heel veel aan eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens eend gegeten.
En daarna nog regelmatig
Slang of schorpioen of spin oid niets voor jou?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan smaakte het jou beter dan dat het mij smaakte. Ik vond er niet zo heel veel aan eerlijk gezegd.
Konijn en ander wild ook niet zo
Nooit geprobeerd, eten van wezens uit de zee vind ik ook niet lekkerquote:Op donderdag 26 december 2024 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slang of schorpioen of spin oid niets voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |