Yes thnxquote:Op donderdag 26 december 2024 07:54 schreef chufi het volgende:
Train ze op het Lac de .. neem aan zelfde als vorige jaar
Je ging toch naar het buitenland vandaag?quote:
Morgen vroeg vertrekken we, er waren er een paar die nog kerstdingen hebbenquote:Op donderdag 26 december 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ging toch naar het buitenland vandaag?
Hier ook een dagje zonder bezoek of zonder op bezoek te gaan
Lekker gewoon donderdag
Succes en veel plezierquote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen vroeg vertrekken we, er waren er een paar die nog kerstdingen hebben
Veel plezier!quote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ha zo, dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Geniet er van en kom terug met mooie verhalen.quote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe is het nu met jou SBE?quote:Op donderdag 26 december 2024 10:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geniet er van en kom terug met mooie verhalen.
Opzich wel goed maar lopen gaat nog moeilijk maar langzaam aan wel iets beter.quote:
ALs er maar vooruitgang in zit Het gaat altijd langzamer dan je wil en je denkt altijd dat je meer kan dan je kan.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opzich wel goed maar lopen gaat nog moeilijk maar langzaam aan wel iets beter.
Dat klopt zeker.quote:Op donderdag 26 december 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs er maar vooruitgang in zit Het gaat altijd langzamer dan je wil en je denkt altijd dat je meer kan dan je kan.
Maar stapje voor stapje gaat het dan beter, grote stappen worden afgestrafd
Veel plezier!quote:Op donderdag 26 december 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2024 11:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, heb ik mij met moeite aangekleed, sta ik op en breekt het elastiek van mijn boxershort. Kan ik weer opnieuw beginnen.
Hey Marcquote:
Kerel.quote:
Dat was wel handig geweest, dan kan je ook mijn rug afdrogen als ik onder de douche uitkom.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ik niet naast je woon anders was ik je even komen helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |