SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Geilquote:Op donderdag 26 december 2024 06:31 schreef kree het volgende:
ga ff lekker pictonary met me spelen n joh. daag jullie uit, nu in private room enzo?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een engeltje!quote:Op donderdag 26 december 2024 06:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Speciaal voor Killem.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hey vroege Bolkerts
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben niet meer gewend dat er een paar zitten op de vroege Morguh. Wel gezellig zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind net een VVV kaart die jaren niet gebruikt is, en wat zie ik, er staat nog geld op ook! 4 van de 10 euro omda er na 3 jaar 6 euro aan "beheerkosten" af zijn gegaan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Serieus?quote:Op donderdag 26 december 2024 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
ik vind net een VVV kaart die jaren niet gebruikt is, en wat zie ik, er staat nog geld op ook! 4 van de 10 euro omda er na 3 jaar 6 euro aan "beheerkosten" af zijn gegaan![]()
ja, serieus, en dat is er 2 weken terug af gegaan, beetje jammerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Baasje jaquote:Op donderdag 26 december 2024 06:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
“Roller”
Was toen al een baas.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2024 06:43:02 ]![]()
Wacht maar tot ToT er een bolk van maaktquote:Op donderdag 26 december 2024 06:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
“Roller”
Was toen al een baas.![]()
![]()
Die ziet dit vanzelf wel. Geen mention voor nodigquote:Op donderdag 26 december 2024 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
als je @:ToT mentiont maak je meer kans![]()
![]()
Ik zou serieus naar de hoogste rechter of wie dan ook stappen.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
ja, serieus, en dat is er 2 weken terug af gegaan, beetje jammer![]()
welnee, zal vast wel ergens in de regeltjes staan waarmee het dus is gerechtvaardigdquote:Op donderdag 26 december 2024 06:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou serieus naar de hoogste rechter of wie dan ook stappen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
uitzondering voor mij. eigenlijk moet ik het nl; niet doen voor het goeie, maar ok tis wat t is, en kan ruw he vandaag nog vrij.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet meer gewend dat er een paar zitten op de vroege Morguh. Wel gezellig zoDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: