ja, die van Heineken vind ik ook wel okay. Ik wil het liefst een paar alcoholvrije speciaalbiertjes halen, dus denk dat ik naar Vandestreek kijk. Zij hebben lekkere alcoholvrije IPA's, maar ja, met dat laatste heb jij nietsquote:Op donderdag 26 december 2024 02:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind die van Heineken eerlijk gezegd erg fijn. Maar ik snap dat dat misschien een vreemde mening isAffligem en leffe zijn ook aanraders. Warsteiner, Paulaner en Franziskaner zijn alle alcoholvrij, dus zit nog wel ong. 0.3% in als je dat wat kan schelen. Wel lekker als je dat prima vindt. Daarnaast HJ of Grolsch ook gewoon prima.
Oh ja ik vrees dat ik je met IPAs niet kan helpen. Maar die ik genoemd heb zijn ook prima. Tegenwoordig is de kwaliteit van 0.0 bier erg toegenomen.quote:Op donderdag 26 december 2024 02:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, die van Heineken vind ik ook wel okay. Ik wil het liefst een paar alcoholvrije speciaalbiertjes halen, dus denk dat ik naar Vandestreek kijk. Zij hebben lekkere alcoholvrije IPA's, maar ja, met dat laatste heb jij niets
En misschien ook nog iets van Hert Bier. Die komen uit de omgeving, maar zijn helaas failliet.
GH5 genot en tevens lekker nummerquote:
Ja, tegenwoordig is het geen straf als je geen alcohol mag of wil drinkenquote:Op donderdag 26 december 2024 02:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja ik vrees dat ik je met IPAs niet kan helpen. Maar die ik genoemd heb zijn ook prima. Tegenwoordig is de kwaliteit van 0.0 bier erg toegenomen.
Nou op mn werk voel ik de peer pressure af en toe nog forsquote:Op donderdag 26 december 2024 02:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig is het geen straf als je geen alcohol mag of wil drinken
Ja, als je niet wil, moet je dat gewoon niet doen. Stom dat die peer pressure er is, al ken ik dat zelf ook. Als ik naar mijn oma ga, dan vindt ze het elke keer maar raar dat ik geen biertje hoef, ook al weet ze dat ik met de auto ben. Dat is niet hetzelfde, maar ook best vervelend.quote:Op donderdag 26 december 2024 02:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou op mn werk voel ik de peer pressure af en toe nog forsEr wordt veel bier genuttigd. Ik ben erg koppig gelukkig
Haha mooi man. Maar goed, alcohol is gewoon sociaal veel te vanzelfsprekend geworden, terwijl die tendens echt opschuift nu. Ik ben veel beter af zonder, dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 26 december 2024 02:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, als je niet wil, moet je dat gewoon niet doen. Stom dat die peer pressure er is, al ken ik dat zelf ook. Als ik naar mijn oma ga, dan vindt ze het elke keer maar raar dat ik geen biertje hoef, ook al weet ze dat ik met de auto ben. Dat is niet hetzelfde, maar ook best vervelend.
Bij de top 2000 meet van twee jaar terug hadden we de voorraad alcoholvrij bier opgemaakt, omdat heel veel aan dry january deden of gewoon geen alcohol wilden
Erg sterk dat het je lukt. Morgen of overmorgen vertel ik wel een verhaaltje hieroverquote:Op donderdag 26 december 2024 02:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Haha mooi man. Maar goed, alcohol is gewoon sociaal veel te vanzelfsprekend geworden, terwijl die tendens echt opschuift nu. Ik ben veel beter af zonder, dat weet ik zeker.
Sleep well Bassmanquote:Op donderdag 26 december 2024 02:21 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga ook mn nest in. Fijne nacht allen
Mijn stemnummerquote:Op donderdag 26 december 2024 02:29 schreef BillDauterive het volgende:
En dit is dan misschien wel de mooiste van MJ
Zuurpruimquote:Op donderdag 26 december 2024 02:31 schreef TLC het volgende:
Ik schrok toen ik "Vlieg met me mee naar de regenboog" hoorde, blijkbaar zijn er nog veel mensen die dat invullen op hun lijstje
Er zijn nummers die de lijst niet gehaald hebben die -tig keer beter zijnquote:
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 26 december 2024 02:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Er zijn nummers die de lijst niet gehaald hebben die -tig keer beter zijn
Zijn cover van Hurt is mijn stemplaat.quote:Op donderdag 26 december 2024 02:25 schreef Gretzl het volgende:
Misschien wel de beste van Jan Contant
Zo'n trui zegt ook niet zo heel veelquote:Op donderdag 26 december 2024 02:52 schreef Viv het volgende:
Meisje met GnR trui bij de Playback Plek kent de lyrics niet
Nee klopt, tegenwoordig koop je bandshirts ook bij de H&M en de Primark. Maar als je dáár gaat staan, met je GnR trui tijdens een GnR nummer, schept dat toch verwachtingen.quote:Op donderdag 26 december 2024 02:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n trui zegt ook niet zo heel veel
Eens.quote:Op donderdag 26 december 2024 02:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee klopt, tegenwoordig koop je bandshirts ook bij de H&M en de Primark. Maar als je dáár gaat staan, met je GnR trui tijdens een GnR nummer, schept dat toch verwachtingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Hoe schoon zijn die zusjes?quote:Op donderdag 26 december 2024 03:00 schreef datismijnmening het volgende:
Zo nog even een sigaar roken met mijn schoonpapa en schoonzusjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |