kan en wil ik niet ontkennenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lennon en Otis, dat zijn allebei wel namen die verraden dat jullie muzieknerds zijn
Just The Way You Are kan ik echt heel slecht hebben van hem, persoonlijkquote:Op donderdag 26 december 2024 00:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het denk ik zijn allerergste...
Heeft iemand ze ooit beide in dezelfde plek gezien? Zet me wel aan het denken nu.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:42 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft altijd eng hoe erg de stem van Davina Michelle op die van Sia lijkt
video niet beschikbaarquote:Op donderdag 26 december 2024 00:42 schreef Gretzl het volgende:
UNSTOPPABLE today (hij niet)
Bekijk deze YouTube-video
Dat mens moet alleen buiten het zingen gewoon niks zeggen. Zelden zo’n nietszeggend persoon gehoord.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:42 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft altijd eng hoe erg de stem van Davina Michelle op die van Sia lijkt
Snap ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
te ingewikkeld voor 0:40 plus veel rum
Ik was deze lore net even aan het opfrissen en toen postte je alquote:Op donderdag 26 december 2024 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, Oma Duck is eigenlijk de moeder van Woerd Duck (de vader van Donald Duck), Woerd was samen met Hortensia Duck, de zus van Dagobert.
je bent niet de enige.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze een beetje mwah, eerlijk gezegd. Nooit eerder gehoord deze.
Nu wel. Walk on afgelopen week op het WK dartsquote:
Kwaliteit boven kwantiteit!quote:Op donderdag 26 december 2024 00:44 schreef Koen66 het volgende:
hoe lopen we qua topics? behoorlijk achter heb ik het gevoel
denk niet dat we ooit weer een record gaan halen. en daar heb ik vrede mee.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:44 schreef Koen66 het volgende:
hoe lopen we qua topics? behoorlijk achter heb ik het gevoel
Gelukkig niet, te vermoeiend.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk niet dat we ooit weer een record gaan halen. en daar heb ik vrede mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |