Coldplay is een dingetje in dit topicquote:Op woensdag 25 december 2024 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Coldplay is best goed maar veel nrs lijken op elkaar, dus gaan mensen haten.
Prima muzikaal.
Je hebt Nothing But Thieves verkeerd gespeldquote:Op woensdag 25 december 2024 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saaie Coldplay, vind Amsterdam een stuk mooier.
Amsterdam is altijd mooierquote:Op woensdag 25 december 2024 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit nummer is niet van Nothing But Thieves.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt Nothing But Thieves verkeerd gespeld
Van Halen dan tochquote:Op woensdag 25 december 2024 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, dat kan het toch ook niet zijn want ik luister zelf voornamelijk stonerrock met nummers van tientallen minuten lang en dat lijkt ook allemaal op elkaar. Tot je er vaker (en/of beter) naar gaat luisteren.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Prima muzikaal.
quote:Op woensdag 25 december 2024 23:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm of jullie morgen niet in de schuur willen komen. En vooral niet opzoek gaan naar Jeroen.
Dan ga ik slapen
Sta je daar frietjes te snijden?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm of jullie morgen niet in de schuur willen komen. En vooral niet opzoek gaan naar Jeroen.
Dan ga ik slapen
Tot Viva La Vida maakten ze nog wel werk waar ik wat mee kon, dat werd daarna heel erg schaars.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja zeker. Parachutes was een top album, A rush of blood voor de helft prima en daarna begon het flink minder te worden.
Die van Jacques Brel?quote:
Met Lars en Ronell.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sta je daar frietjes te snijden?
Eerste album was best leuk, jammer dat ze zo vaak in herhaling vallenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Prima muzikaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |