Hoe vaak heb je deze band gezien??quote:Op woensdag 25 december 2024 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Nog live gezien The Verve. Op het nippertje want ik ga sinds ongeveer 2008 naar concerten en toen gingen ze uit elkaar.
Dus het is jouw schuld?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Nog live gezien The Verve. Op het nippertje want ik ga sinds ongeveer 2008 naar concerten en toen gingen ze uit elkaar.
Dan moet je je dag/nacht ritme even omdraaien.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Bijna de helft (13/28) van mijn stemplaten wordt gedraaid tussen 1 en 7 uur. Pff..
Morgen meer memes, toch? Toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga weer slapen. Het was weer leuk, tot morgen!
Maar de herinneringen blijven!quote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef Szura het volgende:
Dit is een van de laatste stuiptrekkingen van Metallica
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 december 2024 23:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
doeiquote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef Isorden het volgende:
Ik ga na Metallica maar eens slapen.
Een keer een goede nacht slaap tijdens de T2K kan een keer geen kwaad
Dat slaapliedje van Metallica komt wat later deze week....quote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef Isorden het volgende:
wij waren in de stad en het bier vloeide rijkelijk en als je dan zo dom bent als ik en toch shotjes gaat nemen, terwijl ik weet dat ik daar niet tegen kan... tja dan is dat dus het gevolg. Overigens heb ik daar vandaag de hele dag last van gehad.... dus dat ga ik nooit meer doen. echt niet hoor... nou ja misschien.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:14 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat is voor mij wel heel lang geleden. Sinds corona drink ik nog maar weinig eigenlijk. Drie biertjes op een avond is al veel tegenwoordig.
Slaapzequote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef Isorden het volgende:
Was vannacht na 4 uur thuis (denk ikquote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je je dag/nacht ritme even omdraaien.
Valt eigenlijk allemaal wel meequote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik was van plan Reload binnenkort weer eens te proberen. Eens kijken of het zo slecht is als men vroeger zei. Valt volgens mij wel mee enigszins.
quote:Op woensdag 25 december 2024 23:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je je dag/nacht ritme even omdraaien.
Misschien Garbage eens proberen? Dat is erg toegankelijke rock, geen gierende gitaren of zo.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik ben al aan het zoeken naar rockplaten die niet te hard zijn en nog een beetje catchy om haar langzaam te bekeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |