Misschien volgend jaar In The end van Linkin vervangen door The Emptiness Machinequote:Op woensdag 25 december 2024 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jullie stemmen dus volgend jaar gezamenlijk op Linkin Park & Jay Z
Dat is voor mij wel heel lang geleden. Sinds corona drink ik nog maar weinig eigenlijk. Drie biertjes op een avond is al veel tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dat niet. was gewoon niet meer in staat om naar boven te gaan
De grootste hits zijn zelden de mooiste nummersquote:Op woensdag 25 december 2024 23:14 schreef Gretzl het volgende:
Prachtige klassieker van The Verve, zoveel mooier dan die grotere hit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja herkenbaar. Ik heb nummers die ik erg vaak luisterde toen ik last van mn alcoholprobleem had. Daar blijft dan toch een nare nasmaak aan vast (no pun intended).quote:Op woensdag 25 december 2024 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit nummer komt trouwens wel ff binnen . Jaren niet gehoord maar mijn ex luisterde dit heel veel vlak voor hij onze relatie beëindigde.
Blijft bijzonder wat muziek kan doen met je gevoel en herinneringen etc.
Ik heb wel heel lief een dekentje over gedaan…quote:Op woensdag 25 december 2024 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dat niet. was gewoon niet meer in staat om naar boven te gaan
Mooi voornemen!quote:Op woensdag 25 december 2024 23:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga volgend jaar mogelijk eens proberen gitaar te leren spelen. Het mag wel een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |