Jullie stemmen dus volgend jaar gezamenlijk op Linkin Park & Jay Zquote:Op woensdag 25 december 2024 23:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik, een rock en metalfan ben nu aan het daten met een R&B en hiphop liefhebber. Ik vrees dat in dat opzicht we het voornamelijk oneens zullen zijn helaas
Ik noteer het!quote:Op woensdag 25 december 2024 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
indoctrinatie helpt, geloof me!
Nooit hopelijkquote:Op woensdag 25 december 2024 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
Wanneer komt de potten en pannen dinges?
Mja, in de Top 2000 staat het uiteraard gewoon als een ander nummer.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het gaat om t conceptalbum, loopt toch allemaal in elkaar door
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:11 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee
Naakt ingezongen?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ken nog wel een anekdote over dat nummer
nou.. ik was een beetje tipsyquote:Op woensdag 25 december 2024 23:11 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Oei, oei, geen gezellige kerst daar.
O ja. vaag iets over mee gekregen..quote:Op woensdag 25 december 2024 23:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Iets met muziekrechten en de Stones.
Succes! Dat is peaceman bij mij nooit gelukt. Maar dat is ook prima.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik ben al aan het zoeken naar rockplaten die niet te hard zijn en nog een beetje catchy om haar langzaam te bekeren
Walsen en Inkelenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
Wanneer komt de potten en pannen dinges?
Emmer naast de bank?quote:
Dan eerder Aerosmith en Run DMCquote:Op woensdag 25 december 2024 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jullie stemmen dus volgend jaar gezamenlijk op Linkin Park & Jay Z
quote:Op woensdag 25 december 2024 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Succes! Dat is peaceman bij mij nooit gelukt. Maar dat is ook prima.
quote:Op woensdag 25 december 2024 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
indoctrinatie helpt, geloof me!
dat is niet helemaal waar. Life of agony vond je eerst verschrikkelijk en nu niet zo geweldig. Dat is al beterquote:Op woensdag 25 december 2024 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Succes! Dat is peaceman bij mij nooit gelukt. Maar dat is ook prima.
Ali en Marcoquote:Op woensdag 25 december 2024 23:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan eerder Aerosmith en Run DMC
nee dat niet. was gewoon niet meer in staat om naar boven te gaanquote:
Heb je z'n face nog eens gezien?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit nummer komt trouwens wel ff binnen . Jaren niet gehoord maar mijn ex luisterde dit heel veel vlak voor hij onze relatie beëindigde.
Blijft bijzonder wat muziek kan doen met je gevoel en herinneringen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |