ook dat ja.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Beter dan een hoop van wat er nog moet komen
And have a wonderful... timequote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef Isorden het volgende:
Opzich kan Rock and Roll All Nite er ook nog wel bij.
Godver, ze weten het zelf dus ook niet eens. Dat maakt het lastig.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op de ene albumhoes staat The Smashing Pumpkins en op de andere Smashing Pumpkins...
Nee en Detroit Rock City, sowieso de beste, was vannacht al zie ikquote:
Ik weet wel een paar nummers die ingeruild mogen worden, hoor!quote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dan zouden er 2001 nummers in de lijst staan.
Is al flink gestegen, standaard zo rond 1850quote:Op woensdag 25 december 2024 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het staat er toch echt 26 december tussen 2 en 3
De post die je wist die ging komen.quote:
ik vind dat je je voorzichtig uitdrukt.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volbeat is sws wat overrated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop