Is al flink gestegen, standaard zo rond 1850quote:Op woensdag 25 december 2024 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het staat er toch echt 26 december tussen 2 en 3
De post die je wist die ging komen.quote:
ik vind dat je je voorzichtig uitdrukt.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volbeat is sws wat overrated.
Meh.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Evenstar het volgende:
Live is Volbeat toch echt wel een stukje beter dan op album vind ik.
Dit is een keer niet het liedje inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan deze van Volbeat nog wel hebben. Er zit in ieder geval wat meer melodie in bij deze.
Hear hear, proostquote:Op woensdag 25 december 2024 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wakker blijven is wel makkelijker met een fles wijn
Blijft briljant dat Henk daar gewoon aan meegewerkt heeftquote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Moet bij KISS altijd denken aan Corpse Paint Piet.undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
Persoonlijk vind ik de nummers die in de Top2000 staan en op de radio komen echt bij de onderste 25% van de beste nummers van Volbeat zitten, dus dat helpt ook nietquote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit. 1 of 2 nummers trek ik nog wel, daarna valt het in herhaling. Die fake Amerikaanse stem helpt daar ook niet bij.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
YeeHaaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:57 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. 1 of 2 nummers trek ik nog wel, daarna valt het in herhaling. Die fake Amerikaanse stem helpt daar ook niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop