Meh.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Evenstar het volgende:
Live is Volbeat toch echt wel een stukje beter dan op album vind ik.
Dit is een keer niet het liedje inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan deze van Volbeat nog wel hebben. Er zit in ieder geval wat meer melodie in bij deze.
Hear hear, proostquote:Op woensdag 25 december 2024 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wakker blijven is wel makkelijker met een fles wijn
Blijft briljant dat Henk daar gewoon aan meegewerkt heeftquote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Moet bij KISS altijd denken aan Corpse Paint Piet.
Bekijk deze YouTube-video
Persoonlijk vind ik de nummers die in de Top2000 staan en op de radio komen echt bij de onderste 25% van de beste nummers van Volbeat zitten, dus dat helpt ook nietquote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volbeat is sws wat overrated.
Dit. 1 of 2 nummers trek ik nog wel, daarna valt het in herhaling. Die fake Amerikaanse stem helpt daar ook niet bij.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volbeat is sws wat overrated.
YeeHaaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:57 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. 1 of 2 nummers trek ik nog wel, daarna valt het in herhaling. Die fake Amerikaanse stem helpt daar ook niet bij.
Dan is ie leeg.quote:
Na de derde fles wordt het vaak wat lastigerquote:Op woensdag 25 december 2024 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wakker blijven is wel makkelijker met een fles wijn
Anders klinkt hij Deens wil je ook nietquote:Op woensdag 25 december 2024 22:57 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. 1 of 2 nummers trek ik nog wel, daarna valt het in herhaling. Die fake Amerikaanse stem helpt daar ook niet bij.
Welke andere zijn er dan? Mew maar verder geen idee.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef ShinyStar het volgende:
Mijn favoriete band vernoemd naar een Pokémon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |