OOK op het lijstje van de 12equote:Op woensdag 25 december 2024 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
Deze heb ik nog NOOIT gekaraoked!
13 januari 2025 heb je dat wel eens gedaan.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
Augustus!quote:Op woensdag 25 december 2024 21:36 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Als je bier meeneemt heb ik nog wel plek voor paar
dat was eigenlijk nog voor de tijd van de complottheorieen dus...quote:Op woensdag 25 december 2024 21:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Bij Bowie geloofde ik het in de eerste instantie niet eens... maar goed ik had een tijdje daarvoor een hartaanval gekregen van een clickbaitartikel met de titel 'PAUL MCCARTNEY OVERLEDEN' en toen ging het over complottheorieėn![]()
Let’s Dance To Jou Division is mijn verlangen.quote:
Impossibruquote:Op woensdag 25 december 2024 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
Deze is wel mooi ja, haar laatste goeie song. Oke die met Douwe gaat nog welquote:
Van origine is het Transport Tycoon Deluxe.quote:
zo'n paraplu is niet echt een goede parachute toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lees ik hier nou fatshaming?
Op welke plek staat Drowning Pool?quote:
ZE IS NIET WOKE!!quote:Op woensdag 25 december 2024 21:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Weet niet waarom Anouk opeens zo hard is gecanceld in de lijst, maar deze is in ieder geval nog binnenboord
dit is best een prima liedje. sowieso heeft ze wel een aantal goede liedjes.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Weet niet waarom Anouk opeens zo hard is gecanceld in de lijst, maar deze is in ieder geval nog binnenboord
Opnieuw is dit niet erg woke van jou.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heeft niet zo leuke uitspraken gedaan over trans-mensenquote:Op woensdag 25 december 2024 21:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Grappig wel!quote:Op woensdag 25 december 2024 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de zomer (en ook in het voorjaar, en de herfst, en nu in de kerstvakantie) is Den Helder praktisch half-Duits door de toeristen. 60% van de overnachtende toeristen komt uit Duitsland.
quote:
Hč wat, Smooth Criminal?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opnieuw is dit niet erg woke van jou.
Het verbaast me dat dat zo’n groot effect heeftquote:Op woensdag 25 december 2024 21:40 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Heeft niet zo leuke uitspraken gedaan over trans-mensen
Voor je vriendin?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:40 schreef EDMAN- het volgende:
Vriendin meegenomen naar Anouk in het sportpaleis, jaartje of 5 terug. Sinds dien wel respect voor haar gekregen.
Ach ze werd ook voor racist uitgemaakt terwijl ze alleen 30cm lange donkere piemels neemt.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:40 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Tja daar zullen 99,9% van de mensen zich niet op aangesproken voelen tochquote:Op woensdag 25 december 2024 21:40 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Nee wat zeg ik nou. Zij roept, ik spring, uiteraard.quote:
Snap ik. Helemaal voor jou meegaan naar Antwerpen is wel respect waardquote:Op woensdag 25 december 2024 21:40 schreef EDMAN- het volgende:
Vriendin meegenomen naar Anouk in het sportpaleis, jaartje of 5 terug. Sinds dien wel respect voor haar gekregen.
Geen idee of het de enige reden is, maar zal wel meespelen. Heb zelf niks met Anouk, dus van mij mag het nog meer zakken.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me dat dat zo’n groot effect heeft
Beter dan rauwe kutvliegjesquote:Op woensdag 25 december 2024 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb al meer dan twintig levens genomen vandaag. #kut-rouwvliegjes
Dus geen FOK!kers? Want die 30cm lukt wel maar we zijn allemaal witte zolderkamerautisten.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach ze werd ook voor racist uitgemaakt terwijl ze alleen 30cm lange donkere piemels neemt.
We konden met de fiets. En fietsen door Antwerpen is echt gevaarlijk.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Snap ik. Helemaal voor jou meegaan naar Antwerpen is wel respect waard
Ik vind Anouk wel bij het meubilair horen maar het mag wel wat minder vaakquote:Op woensdag 25 december 2024 21:42 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Geen idee of het de enige reden is, maar zal wel meespelen. Heb zelf niks met Anouk, dus van mij mag het nog meer zakken.
Precies dat ja. 30cm in slappe stand uiteraard hequote:Op woensdag 25 december 2024 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus geen FOK!kers? Want die 30cm lukt wel maar we zijn allemaal witte zolderkamerautisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |