Heb die aflevering laatst nog gezien, blijft goudquote:Op woensdag 25 december 2024 21:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
"Wow, a song named after a girl. There aren't a million of those already."
"Name twenty!"
"Rosanna, Roxanne, Michelle, Alison, Sarah, Angie, Brandy, Mandy, Gloria, Cecilia, Maggie May, Jessica, Nancy, Barbara Ann, Billie Jean, Layla, Lola, Polly, Helena, Jenny From the Block."
/Family Guy
Dan ben ik altijd toch een beetje blij dat ik in België woon. Wij leveren het alleen, verder hoor je hier niks.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier is al meer dan genoeg pyro
Darth?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, deze midlife crisis vadermuziek ook nog.
Name six more.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb die aflevering laatst nog gezien, blijft goud
Hou die zooi lekker zelf johquote:Op woensdag 25 december 2024 21:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dan ben ik altijd toch een beetje blij dat ik in België woon. Wij leveren het alleen, verder hoor je hier niks.
Belgen zijn zelf niet van het vuurwerk?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dan ben ik altijd toch een beetje blij dat ik in België woon. Wij leveren het alleen, verder hoor je hier niks.
quote:
Moet hem dat wel nageven, Stewie deed een goeie kuffer van Bryan Adams.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Name six more.
Sherry, Laura, Wendy, Maria, Peggy Sue, Minnie the Moocher.
Name five more.
Tracy, Jean, Jane, Mary Ann, Eleanor Rigby.
Suzanne!quote:Op woensdag 25 december 2024 21:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Name six more.
Sherry, Laura, Wendy, Maria, Peggy Sue, Minnie the Moocher.
Name five more.
Tracy, Jean, Jane, Mary Ann, Eleanor Rigby.
Seth McFarlane Godquote:Op woensdag 25 december 2024 21:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moet hem dat wel nageven, Stewie deed een goeie kuffer van Bryan Adams.
Ik was echt geobsedeerd met dit nummer een tijdje terug. Sowieso moet ik deze gasten nog eens een keer verder beluisterenquote:Op woensdag 25 december 2024 21:26 schreef Gretzl het volgende:
Over Düsseldorf gesproken, wanneer kunnen we deze banger verwachten in de muzikale hoogmis?
Bekijk deze YouTube-video
Nein. Tegenwoordig is Antwerpen wel van het rellen en in de fik steken van leenscooters, maar verder is er niet veel. Vaak een vuurwerk vanuit de gemeente zelf, afgestoken door profs.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Belgen zijn zelf niet van het vuurwerk?
Leuke band, maar wel ontzettend saai tijdens optredens. @DecoAoreste en ik zijn een keer weggelopen toen ze aan het optreden waren op Rock Werchter. Zo slaapverwekkend was het.quote:
mag van mij ook wel in Nederland.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:27 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Vaak een vuurwerk vanuit de gemeente zelf, afgestoken door profs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |