Dit ja.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
mag van mij ook wel in Nederland.
Ik was een keer bij Florence + The Machine in Düsseldorf. Wat een logistiek drama:quote:Op woensdag 25 december 2024 21:26 schreef Gretzl het volgende:
Over Düsseldorf gesproken, wanneer kunnen we deze banger verwachten in de muzikale hoogmis?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zag Florence + The Machine in Dusseldorf vorig jaar, wat een gedoe zeg. Als eerste waren parkeerplekken onduidelijk aangegeven en er waren er gewoon te weinig. Toen kwamen we eindelijk bij het gebouw aan (Mitsubishi Electric Halle), was de support act al aan het spelen. Stonden er 3 rijen van minimaal 100 meter per rij. Toen ze er achter kwamen dat het toch wel lang duurde namen ze zonder te scannen gewoon de tickets in zodat iedereen door kon lopenHad gewoon aan meerdere kopiën van één ticket genoeg gehad dus... Kwamen we binnen speelde Voicst (support act) nog één nummer en was alweer klaar
Wat een gedoe..
Heb ik al jaren voor gepleit, maar goed 'Het is een vrij land' gezeik komt dan natuurlijk om de hoek.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is nooit genoeg pyro @R-woud93quote:Op woensdag 25 december 2024 21:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier is al meer dan genoeg pyro
Ik heb liever Dresden van The Slow Show.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:26 schreef Gretzl het volgende:
Over Düsseldorf gesproken, wanneer kunnen we deze banger verwachten in de muzikale hoogmis?
Wel in de Snob gehoord laatst volgens mijquote:Op woensdag 25 december 2024 21:26 schreef Gretzl het volgende:
Oh deze ken ik pas sinds afgelopen weekquote:Op woensdag 25 december 2024 21:26 schreef Gretzl het volgende:
Is ie niet meer dood?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:29 schreef peaceman het volgende:
Dat Henny dood was, vond ik echt kut.
Eens. Ook al heb ik er als kind wel veel plezier aan beleefd. Maar goed, toen had je geen Cobra'squote:Op woensdag 25 december 2024 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
die gast met die kutstem.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb liever Dresden van The Slow Show.
De enige Cobra’s die je toen had waren van GI Joequote:Op woensdag 25 december 2024 21:29 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Eens. Ook al heb ik er als kind wel veel plezier aan beleefd. Maar goed, toen had je geen Cobra's
Het werd tijdquote:Op woensdag 25 december 2024 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
In de auto. Eindelijk top 2000 weer aan.![]()
Kerst is halverwege
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:30 schreef alopio het volgende:
[..]
De enige Cobra’s die je toen had waren van GI Joe
Idemquote:Op woensdag 25 december 2024 21:29 schreef peaceman het volgende:
Dat Henny dood was, vond ik echt kut.
Zeker weten makker.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er is nooit genoeg pyro @:R-woud93
Is dit Kane?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
En dan krijgen we de hete aardappel van de OG Dinand
Gek is dat toch dat je dat bij de éen veel erger voelt dan bij anderen.quote:
Ik heb een playlist met nummers waarin Den Helder wordt genoemd:quote:Op woensdag 25 december 2024 21:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Oh deze ken ik pas sinds afgelopen weekben nu bezig met het samenstellen van een playlist met liedjes over steden, landen en andere geografische eenheden namelijk
Ja. Ik had echt een kut gevoel bij Tom Petty. Bij Bowie meer een wtf dan echtquote:Op woensdag 25 december 2024 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gek is dat toch dat je dat bij de éen veel erger voelt dan bij anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |