Kan het niet laten.quote:
"Rea has re-recorded the track many times, and it exists in 7 distinct versions"quote:Op woensdag 25 december 2024 21:21 schreef EDMAN- het volgende:
Is dit nu een andere versie of ben ik gek / aangeschoten?
Hij heeft haar die avond gemaakt denk ikquote:Op woensdag 25 december 2024 21:22 schreef alopio het volgende:
Maar hij rijdt dus naar Josephine voor Christmas?
Nee, zijn liefde stuurt hij naar Josephine.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:22 schreef alopio het volgende:
Jon Bakker. Had hier zelfs zijn eigen emoticons.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was dat die gozer van de verkeersinformatie die een hekel had aan kerst?
Was maar een achterhaalde gebeurtenis geloof ik.
En de driver next to him blijkbaar ook. Misschien is het een hoerquote:Op woensdag 25 december 2024 21:22 schreef alopio het volgende:
Er zijn wel een stuk minder met mannennamen als titel volgens mij.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:21 schreef ShinyStar het volgende:
Nummers met als titel (vrouwen)namen vind ik echt zelden leuk
O ja lekker duidelijk die Chrisquote:Op woensdag 25 december 2024 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, zijn liefde stuurt hij naar Josephine.
Huh?!quote:Op woensdag 25 december 2024 21:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jon Bakker. Had hier zelfs zijn eigen emoticons.
Weer wat geleerd, dank. Deze versie zou niet mijn stemplaat zijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Rea has re-recorded the track many times, and it exists in 7 distinct versions"
Jolene-genot.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:21 schreef ShinyStar het volgende:
Tja, je kan niet verwachten van iemand die 361 dagen van tevoren naar huis rijdt voor kerst dat die helemaal goed is.quote:
"Wow, a song named after a girl. There aren't a million of those already."quote:Op woensdag 25 december 2024 21:21 schreef ShinyStar het volgende:
Je weet niet waar die vandaan moest komen en ja files natuurlijk dus beter optijd vertrekkenquote:Op woensdag 25 december 2024 21:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja, je kan niet verwachten van iemand die 361 dagen van tevoren naar huis rijdt voor kerst dat die helemaal goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |