Ik vind hem ook gewoon dikke prima als ie het houdt op bluesy rock. Ballads vind ik hem beduidend minder in.quote:
Wel overbodigquote:
Trustequote:Op woensdag 25 december 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
ik ga kijken of ik deze nacht wat minder naar het plafond kan staren...
veel plezier nog
Ik heb dat alweer verdrongenquote:Op woensdag 25 december 2024 21:08 schreef Isorden het volgende:
Dat ze gisteravond met AI Elvis Rollercoaster lieten zingen was wel echt heiligschennis trouwens
Danny Vera draait zich om in zijn grafquote:Op woensdag 25 december 2024 21:08 schreef Isorden het volgende:
Dat ze gisteravond met AI Elvis Rollercoaster lieten zingen was wel echt heiligschennis trouwens
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
veel plezier nog
Slaap lekker Nizno! Wat ga je vroegquote:Op woensdag 25 december 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
veel plezier nog
succes!quote:Op woensdag 25 december 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
veel plezier nog
Ja alsof het zo'n speciaal nummer is dat Elvis er wel een kunstje op had willen doenquote:Op woensdag 25 december 2024 21:08 schreef Isorden het volgende:
Jeff?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
De beste van Vera is die van Lynn.
Samen met Don Henleyquote:Op woensdag 25 december 2024 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Danny Vera draait zich om in zijn graf
De beste van Danny is Nedelko?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
De beste van Vera is die van Lynn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |