Van Inkel komt zo nog de schade inhalenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:15 schreef Evenstar het volgende:
Zijn helemaal nog geen gimmicks/acts in cafe geweest toch?
Ladies and people genot.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Van Inkel komt zo nog de schade inhalen
Potten en pannen genotquote:Op woensdag 25 december 2024 20:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Van Inkel komt zo nog de schade inhalen
jaquote:Op woensdag 25 december 2024 20:18 schreef peaceman het volgende:
Hoe ongeinteresseerd was Ruud vanmiddag eigenlijk?
Zo erg, ik heb niet eens gemerkt dat hij presenteerdequote:Op woensdag 25 december 2024 20:18 schreef peaceman het volgende:
Hoe ongeinteresseerd was Ruud vanmiddag eigenlijk?
quote:Op woensdag 25 december 2024 20:19 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb wijn dus het is fijn![]()
Goedeavond allemaal
Dat is een liedje van Stef Bos.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:20 schreef Evenstar het volgende:
Dit kabbelt niet eens...stilstaand water
En die met TayTay dan?quote:Op woensdag 25 december 2024 20:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Volgens mij is die andere National op een onchristelijk tijdstip. Nja gelukkig deze wel mee te pakken dus
Ruim je het ook zelf even op?quote:Op woensdag 25 december 2024 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
The National! Wat een goed moment om thuis te komen.
Zijn er Nationals die niet saaiig zijn? Ik ken niet zo veel van hun tbh, sorryquote:Op woensdag 25 december 2024 20:21 schreef AgeEll het volgende:
Staat eindelijk The National erin, is het met dit saaie lied......
Nee nee dat is Tay met the Nationalquote:Op woensdag 25 december 2024 20:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En die met TayTay dan?
Die vind ik een beetje middelmatig persoonlijk.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En die met TayTay dan?
Ohja die doet mij dan weer niets want TayTayquote:Op woensdag 25 december 2024 20:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En die met TayTay dan?
Abel.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zijn er Nationals die niet saaiig zijn? Ik ken niet zo veel van hun tbh, sorry
Ken ook niet veel maar die paar nummers die ik heb gehoord zijn zaaddodend.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
bloodbuzz ohio?quote:Op woensdag 25 december 2024 20:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik zou Mr November niet saai noemen. Überhaupt hebben ze geen saaie nummers, al is het wel echte groeimuziek, zelf heb ik bij iedere nieuwe plaat altijd weer meerdere luisterbeurten nodig voor ik de schoonheid ontdek. Als je zo voor het eerst een nummertje hoort kan ik me prima voorstellen dat het geen blijvende indruk achterlaat.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mr November was mijn andere optie, maar Abel vind ik wel de meest energieke song van The Nationalquote:Op woensdag 25 december 2024 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou Mr November niet saai noemen. Überhaupt hebben ze geen saaie nummers, al is het wel echte groeimuziek, zelf heb ik bij iedere nieuwe plaat altijd weer meerdere luisterbeurten nodig voor ik de schoonheid ontdek. Als je zo voor het eerst een nummertje hoort kan ik me prima voorstellen dat het geen blijvende indruk achterlaat.
ik doe de deur dicht....quote:Op woensdag 25 december 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mr November was mijn andere optie, maar Abel vind ik wel de meest energieke song van The National
Abel is inderdaad wel het meest energiek. In deze categorie is Available ook leuk, bijna onvoorstelbaar dat ze ooit dat soort muziek hebben gemaakt.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mr November was mijn andere optie, maar Abel vind ik wel de meest energieke song van The National
*noteertquote:Op woensdag 25 december 2024 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou Mr November niet saai noemen. Überhaupt hebben ze geen saaie nummers, al is het wel echte groeimuziek, zelf heb ik bij iedere nieuwe plaat altijd weer meerdere luisterbeurten nodig voor ik de schoonheid ontdek. Als je zo voor het eerst een nummertje hoort kan ik me prima voorstellen dat het geen blijvende indruk achterlaat.
Leuke verrassing dan.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wist niet eens dat deze vd Stones er nog in stond.
Goed toch? Net zoals dat rode kippetje.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wist niet eens dat deze vd Stones er nog in stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |