Uitgedroogd leder dan zeker?quote:Op woensdag 25 december 2024 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heeft gekozen voor de lederlook
En het is een uitgekomen voorspelling!quote:Op woensdag 25 december 2024 20:05 schreef Gretzl het volgende:
7 Seconds is de mooiste mama appelsap ever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Diederik Smitquote:Op woensdag 25 december 2024 20:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En het is een uitgekomen voorspelling!
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 25 december 2024 20:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En het is een uitgekomen voorspelling!
Bekijk deze YouTube-video
Chumbawamba heeft er nog nooit in gestaanquote:Op woensdag 25 december 2024 20:05 schreef Gretzl het volgende:
7 Seconds is de mooiste mama appelsap ever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben nog niet betaald!quote:Op woensdag 25 december 2024 20:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Chumbawamba heeft er nog nooit in gestaan
Die vind ik stiekem nog mooier.
die komen vast nog welquote:
Ruimen ze het ook even zelf opquote:
Blijkbaar... maar Brel heeft veel mooiere nummers die er niet in staanquote:Op woensdag 25 december 2024 20:11 schreef Evenstar het volgende:
Zijn de mensen die hierop stemmen nog steeds in leven ja ...
Ik ken mensen van mijn leeftijd <40 die ik hier actief naar luisterenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:11 schreef Evenstar het volgende:
Gelukkig wel ja, je moet er niet aan denken dat deze pracht ingewisseld wordt voor Kensingtonquote:Op woensdag 25 december 2024 20:11 schreef Evenstar het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk heeft alle tijd om mailadressen aan te makenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:11 schreef Evenstar het volgende:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 25 december 2024 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken mensen van mijn leeftijd <40 die ik hier actief naar luisteren
Naja, die zijn ook over hun hoogtepunt heen tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, je moet er niet aan denken dat deze pracht ingewisseld wordt voor Kensington
Over een vlakke hand gesproken.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk heeft alle tijd om mailadressen aan te maken
Ik heb nergens op gestemd maar had zomaar gekund is jeugdsentiment voor mijquote:Op woensdag 25 december 2024 20:11 schreef Evenstar het volgende:
Ach, genoeg mensen in de huidige maatschappij die wel een vlakke hand in hun gezicht kunnen gebruikenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Over een vlakke hand gesproken.
Er is meer dan dit gebrabbel en Kensington.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, je moet er niet aan denken dat deze pracht ingewisseld wordt voor Kensington
Hij kan wel schreeuwen naar het schijnt...quote:Op woensdag 25 december 2024 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach Matthijs van Nieuwkerk die de stem van Achterhoek wil zijn omdat hij 3 blauwe maandagen in Almen woont.
oke Leo.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vance Joy - Riptide wordt gebruikt als intro bij VT wonen
Dit hoort in ieder geval gewoon bij de beste 2000 die ooit in de lijst stonden.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Er is meer dan dit gebrabbel en Kensington.
Nope.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit hoort in ieder geval gewoon bij de beste 2000 die ooit in de lijst stonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |