Ik wilde het net vragen, Emmely is weer lekker Wiltquote:Op woensdag 25 december 2024 19:34 schreef glittertje39 het volgende:
de uurtjes worden kleiner en de hits natter??? hoor ik dit goed?
ja ik was me ook al aan het afvragen hoeveel mevrouw de Wilt heeft gedronkenquote:Op woensdag 25 december 2024 19:34 schreef glittertje39 het volgende:
de uurtjes worden kleiner en de hits natter??? hoor ik dit goed?
Sorry, autist hier. Ik neem dingen nog weleens te letterlijk.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij vraagt me je niet meer baggerhuis te noemen, daar reageer ik gekscherend op dat ik je niet zal laten baggeren als jij niet te lang wacht met openen... ofwel ik zal je naam niet verbasteren.
Maar goed. Ik geloof dat het kerstgevoel ergens zoekgeraakt is en denk dat ik je beter kan negeren dat hebben we beiden rust.
autistenquote:Op woensdag 25 december 2024 19:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Sorry, autist hier. Ik neem dingen nog weleens te letterlijk.![]()
Emmely wordt zelf ook natter?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:34 schreef Gretzl het volgende:
“De uurtjes worden kleiner, en de hits worden natter.”
— Emmely, 2024
Momenteel leest ze even mee op Fok zo te zien...quote:Op woensdag 25 december 2024 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Emmely wordt zelf ook natter?
O, hoi Emmelyquote:Op woensdag 25 december 2024 19:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Momenteel leest ze even mee op Fok zo te zien...
Absoluut, maar deze kan er mee door.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Foo Fighters zijn zooooooooo overrated.....
En welkom terug!quote:Op woensdag 25 december 2024 19:42 schreef glittertje39 het volgende:
Sommige mensen moeten toch echt tegen zichzelf beschermd worden op tv
Ja die anekdote mis ik welquote:Op woensdag 25 december 2024 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien kan ze nog even vertellen waar dit nummer over gaat?
De piano in het begin is briljant.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heeft iemand al geklaagd over het woord Spicks?
Vond Mika ookquote:Op woensdag 25 december 2024 19:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
De piano in het begin is briljant.
Is Rachel Hazes dood?quote:
Bloemendaal?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:57 schreef hollandia02 het volgende:
Dacht vroeger altijd dat Adčle dit zong
Misschien heel stom, maar dit soort grappen zijn dus waarom ik deze topics zo leuk vind.quote:
die heeft gekozen voor de lederlookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |