Die zit nu naast me en ergert zich er al aan.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha dan krijgt 1 persoon dus een hekel aan jou vandaag.
en dat met kerst
Ach als foute dance uit de 90's komt is het voor iedereen opeens weer jeugdsentimentquote:Op woensdag 25 december 2024 18:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was nog liftmuziek. Dit wekt ergernis op.
quote:Op woensdag 25 december 2024 18:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zit nu naast me en ergert zich er al aan.
3x bankzitters 2x pdl 2x marcootje kemps normaal de overkant en tell himquote:
overrated als je het mij vraagtquote:Op woensdag 25 december 2024 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
FLOORGASME tijd
(hoewel ik niet helemaal weg ben van haar solowerk)
Als je niet echt van de metal bent kende je haar wss nog niet neequote:Op woensdag 25 december 2024 18:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niemand wist wie Floor Jansen was tot een paar jaar geleden
geen blufjes?quote:Op woensdag 25 december 2024 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3x bankzitters 2x pdl 2x marcootje kemps normaal de overkant en tell him
Ja maar die Bla Bla Bla staat er dus niet inquote:Op woensdag 25 december 2024 18:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ach als foute dance uit de 90's komt is het voor iedereen opeens weer jeugdsentiment
Das wel 100x beter jaquote:
Dat doen we nog maar even nietquote:Op woensdag 25 december 2024 18:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het je hoofd hobby wordt, gaan we je hier missen he?!
Precies, bijna niemand in Nederland wist wie zij was.... totdat dat programmaquote:Op woensdag 25 december 2024 18:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als je niet echt van de metal bent kende je haar wss nog niet nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |