een live topic tijdens de muziek van t2k... neh dat moet gewoon hop hop tjop tjop rappo klappoquote:Op woensdag 25 december 2024 18:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Een klein beetje geduld mag wel toch?
De Top wacht op niemand.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
een live topic tijdens de muziek van t2k... neh dat moet gewoon hop hop tjop tjop rappo klappo
Gras blijft groenquote:Op woensdag 25 december 2024 18:26 schreef peaceman het volgende:
Ah het jaarlijkse gezeur over topics kapen
Ach, tradities moet je in stand houdenquote:Op woensdag 25 december 2024 18:26 schreef peaceman het volgende:
Sommige dingen horen er bijquote:Op woensdag 25 december 2024 18:26 schreef peaceman het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 december 2024 18:27 schreef Nizno het volgende:
spreek voor jezelf de wilt... ik schrok niet
Ik ben zo behulpzaam geweest om voor u een topic te openen. Graag gedaanquote:Op woensdag 25 december 2024 18:24 schreef Bargehassus het volgende:
@:TS: Een klein beetje meer geduld mag.
Dit zegt mij ook helemaal niets.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit ken ik niet. Had ik denk ik graag zo gehouden
ja want zn solocarrière kwam niet van de grond dus dan zn voormalige bandje maarquote:
Hij kwam wel op de grond.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja want zn solocarrière kwam niet van de grond dus dan zn voormalige bandje maar
ja t balkon onder hem was een te grote sprongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop