een live topic tijdens de muziek van t2k... neh dat moet gewoon hop hop tjop tjop rappo klappoquote:Op woensdag 25 december 2024 18:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Een klein beetje geduld mag wel toch?
De Top wacht op niemand.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
een live topic tijdens de muziek van t2k... neh dat moet gewoon hop hop tjop tjop rappo klappo
Gras blijft groenquote:Op woensdag 25 december 2024 18:26 schreef peaceman het volgende:
Ah het jaarlijkse gezeur over topics kapen
Ach, tradities moet je in stand houdenquote:Op woensdag 25 december 2024 18:26 schreef peaceman het volgende:
Sommige dingen horen er bijquote:Op woensdag 25 december 2024 18:26 schreef peaceman het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 december 2024 18:27 schreef Nizno het volgende:
spreek voor jezelf de wilt... ik schrok niet
Ik ben zo behulpzaam geweest om voor u een topic te openen. Graag gedaanquote:Op woensdag 25 december 2024 18:24 schreef Bargehassus het volgende:
@:TS: Een klein beetje meer geduld mag.
Dit zegt mij ook helemaal niets.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit ken ik niet. Had ik denk ik graag zo gehouden
ja want zn solocarrière kwam niet van de grond dus dan zn voormalige bandje maarquote:
Hij kwam wel op de grond.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja want zn solocarrière kwam niet van de grond dus dan zn voormalige bandje maar
ja t balkon onder hem was een te grote sprongquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |