Wat hoort er allemaal bij zo’n julbord?quote:Op woensdag 25 december 2024 18:03 schreef Evenstar het volgende:
Ugh, moet ook maar eens tafel gaan dekken.
Plan was om te gaan gourmetten, maar hebben nog zoveel over van julbord van gisteren
Voor mij weer niet. Echt onmogelijk hierquote:Op woensdag 25 december 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het gehaald, whammageddon uitgespeeld dit jaar
Zit je zorgeloos dartsen te kijken, vind AH het ineens nodig om reclame daarin te frommelen met Wham erinquote:Op woensdag 25 december 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het gehaald, whammageddon uitgespeeld dit jaar
Ik ook niet, werd door mn broer naar Whamhalla gestuurd op 2 decemeber....quote:Op woensdag 25 december 2024 18:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vorig jaar gelukt, dit jaar niet
door de ruit?quote:Op woensdag 25 december 2024 18:05 schreef Evenstar het volgende:
steun de wilde ganzen met een steen ....
Dat doe je rap. Ik heb zoveel kaas en nootjes gegeten dat ik al vol zit voor we zo gaan etenquote:Op woensdag 25 december 2024 18:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo diner for 1 alweer achter de kiezen
Gewoon dooreten tot je niet meer kanquote:Op woensdag 25 december 2024 18:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat doe je rap. Ik heb zoveel kaas en nootjes gegeten dat ik al vol zit voor we zo gaan eten
ja die was het lastigste.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zit je zorgeloos dartsen te kijken, vind AH het ineens nodig om reclame daarin te frommelen met Wham erin
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 18:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gewoon dooreten tot je niet meer kan
Jajaquote:Op woensdag 25 december 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excuse me while I kiss this guy.
homoquote:Op woensdag 25 december 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excuse me while I kiss this guy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |