Wat hoort er allemaal bij zo’n julbord?quote:Op woensdag 25 december 2024 18:03 schreef Evenstar het volgende:
Ugh, moet ook maar eens tafel gaan dekken.
Plan was om te gaan gourmetten, maar hebben nog zoveel over van julbord van gisteren
Voor mij weer niet. Echt onmogelijk hierquote:Op woensdag 25 december 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het gehaald, whammageddon uitgespeeld dit jaar
Zit je zorgeloos dartsen te kijken, vind AH het ineens nodig om reclame daarin te frommelen met Wham erinquote:Op woensdag 25 december 2024 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het gehaald, whammageddon uitgespeeld dit jaar
Ik ook niet, werd door mn broer naar Whamhalla gestuurd op 2 decemeber....quote:Op woensdag 25 december 2024 18:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vorig jaar gelukt, dit jaar niet
door de ruit?quote:Op woensdag 25 december 2024 18:05 schreef Evenstar het volgende:
steun de wilde ganzen met een steen ....
Dat doe je rap. Ik heb zoveel kaas en nootjes gegeten dat ik al vol zit voor we zo gaan etenquote:Op woensdag 25 december 2024 18:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo diner for 1 alweer achter de kiezen
Gewoon dooreten tot je niet meer kanquote:Op woensdag 25 december 2024 18:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat doe je rap. Ik heb zoveel kaas en nootjes gegeten dat ik al vol zit voor we zo gaan eten
ja die was het lastigste.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zit je zorgeloos dartsen te kijken, vind AH het ineens nodig om reclame daarin te frommelen met Wham erin
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 18:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gewoon dooreten tot je niet meer kan
Jajaquote:Op woensdag 25 december 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excuse me while I kiss this guy.
homoquote:Op woensdag 25 december 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excuse me while I kiss this guy.
Samen met @Zorro zo blijkt.quote:
Die komt pas op 31 decemberquote:
Haal je maar niks in je hoofdquote:Op woensdag 25 december 2024 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samen met @:Zorro zo blijkt.
Vijf gangenquote:Op woensdag 25 december 2024 18:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat hoort er allemaal bij zo’n julbord?
Ik zou dus alleen 4 en 5 eten...quote:Op woensdag 25 december 2024 18:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vijf gangen
1) Haring
2) Andere koud vis (zalm bijv.)
3) Koud vlees (o.a. kerstham)
4) Warm vlees (köttbullar, worstjes)
5) Toetjes
en dan heb je nog knackebröd met kaas, warme aardappelgerechten als bijgerecht
Sommigen delen het weer met zeven gangen in, dan zijn kazen ook een aparte gang en volgt er nog "julgodis" (kerstsnoepjes) als een zevende en laatste gang.
quote:Op woensdag 25 december 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
Oke doei baai ik ga borrelen
Ja dingen met zwembeesten gaat hem niet worden hoorquote:Op woensdag 25 december 2024 18:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vijf gangen
1) Haring
5) Toetjes
Sommigen delen het weer met zeven gangen in, dan zijn kazen ook een aparte gang en volgt er nog "julgodis" (kerstsnoepjes) als een zevende en laatste gang.
quote:Op woensdag 25 december 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
surströmming?quote:Op woensdag 25 december 2024 18:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vijf gangen
1) Haring
5) Toetjes
Borrelse Dimmyquote:Op woensdag 25 december 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
Kerstham is ook lekker hoor. Ik heb het gisteren even twee uurtjes op de BBQ gerooktquote:Op woensdag 25 december 2024 18:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zou dus alleen 4 en 5 eten...
Damn.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vijf gangen
1) Haring
5) Toetjes
Enjoy!quote:Op woensdag 25 december 2024 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
Kan bij gang 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |