This one time.... at bandcampquote:Op woensdag 25 december 2024 18:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is wel een soort ultiem jeugdcement. Uit de tijd van American Pie kijken met de hele klas
Die high school rock is juist het geniale.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tekst is leuk, muzikale omlijsting van die vreselijke high school rock uit die tijd
Zou het prima aankunnen, mijn geur is sowieso niet meer wat het wasquote:Op woensdag 25 december 2024 18:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan bij gang 2Nooit geprobeerd, wil het wel eens doen
Dat vind ik echt een vreselijk genre.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Die high school rock is juist het geniale.
Die heet gewoon Alyson Hanniganquote:
Ik had het moeten doen toen ik voor het eerst COVID had, had toen NUL smaak en NUL geurquote:Op woensdag 25 december 2024 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou het prima aankunnen, mijn geur is sowieso niet meer wat het was
College Rock is beter over het algemeenquote:Op woensdag 25 december 2024 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een vreselijk genre.
Smaak gelukkig niet kwijt maar geur werd ruim voor corona al slechterquote:Op woensdag 25 december 2024 18:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik had het moeten doen toen ik voor het eerst COVID had, had toen NUL smaak en NUL geur
Nada Surf en de blauwe Weezer kan ik nog wel hebbenquote:Op woensdag 25 december 2024 18:19 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
College Rock is beter over het algemeen
#metoonotquote:Op woensdag 25 december 2024 18:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kent dit hele lied niet....
Had dat ook prima zo gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |