het ging dan ook niet over jouw fanbasequote:
Mel Gibsonquote:Op woensdag 25 december 2024 17:04 schreef Nizno het volgende:
feitje
girls just wanna have fun is geschreven door een man
Ik had liever dat ie helemaal niks zou zeggen.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:05 schreef Eightyone het volgende:
Over vanille gesproken - wat een draak, deze van Ronan Keating.
Zit deze in de Hitster ja?quote:
Shut up and sleep with me.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit liedje gaat eigenlijk gewoon over het feit dat mannen graag hebben dat vrouwen gewoon een keer even hun mond houden.
De meeste popnummers worden geschreven door één man, waaronder ook I Kissed A Girl van Katy Perryquote:Op woensdag 25 december 2024 17:04 schreef Nizno het volgende:
feitje
Ik heb geen fanbasequote:Op woensdag 25 december 2024 17:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ging dan ook niet over jouw fanbase
Of de latere cover; hou je bek en bef mequote:
Beyonce is ook de enige vrouw die betrokken is bij Girls Rule The World of hoe het ook heet.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste popnummers worden geschreven door één man, waaronder ook I Kissed A Girl van Katy Perry![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Max_Martin
Yep, en Respect (die van Aretha Franklin) ookquote:Op woensdag 25 december 2024 17:04 schreef Nizno het volgende:
feitje
Ook weer een beetje gestegen dit jaar. Tsja.quote:Op woensdag 25 december 2024 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer mag er ook wel eens uit
Ook een lekker nummertje, zat vorig jaar nog in onze popquizquote:
Ladies and gentlemen,quote:Op woensdag 25 december 2024 17:08 schreef Zorro het volgende:
Ik heb er genoeg van, ik pak mijn Peter Gun erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |