Ja dat mensen die op The First Time Ever I Saw Your Face stemmen blauw als favoriete kleur hebben. Dat waren interessante feitjes altijdquote:Op woensdag 25 december 2024 14:09 schreef TLC het volgende:
Dus op NPO1 extra kun je niet meer kijken zonder reclames ? Eerst zag je nog altijd tussendoor de lijst met polls en zulks
quote:
quote:
Vorig jaar hadden we op dit moment Gijs, ik tel me rijk op dit momentquote:Op woensdag 25 december 2024 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul Rabbering om 2 uur, dat is het eeuwige riedeltje.
Altijd interessanter dan fucking AH reclames e.d.quote:Op woensdag 25 december 2024 14:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja dat mensen die op The First Time Ever I Saw Your Face stemmen blauw als favoriete kleur hebben. Dat waren interessante feitjes altijd
was idd bij SR ook zo, daarom heb ik op de tv de browser maar geopend en ben naar nporadio2 gezwommen (kan niet surfen)quote:Op woensdag 25 december 2024 14:09 schreef TLC het volgende:
Dus op NPO1 extra kun je niet meer kijken zonder reclames ? Eerst zag je nog altijd tussendoor de lijst met polls en zulks
With a little help niet eens?quote:Op woensdag 25 december 2024 14:12 schreef Tussle266 het volgende:
Het blijft raar dat Joe het moet doen met deze en dat liedje over oubliehoorns.
Op zich ook wel een prestatiequote:Op woensdag 25 december 2024 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze haalt echt al 15 jaar de eerste 24 uur van de lijst.
Was roeien geen optie?quote:Op woensdag 25 december 2024 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
was idd bij SR ook zo, daarom heb ik op de tv de browser maar geopend en ben naar nporadio2 gezwommen (kan niet surfen)
't roeien klied?quote:
ook geen studie voor gedaan... en aangezien ik zwemjuf ben moet me zwemmen wel lukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |