Ik ga voor Liquid Swords. Of 4th Chamberquote:Op woensdag 25 december 2024 13:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gravel Pit in de T2000 zou groot genot zijn toch
Dit is het eerste reclameblok dat ik hoor tijdens deze TOP maar het gaat nu al het ene oor in en het andere oor uit. TOP!quote:Op woensdag 25 december 2024 13:05 schreef Bargehassus het volgende:
Slimme T2000 reclame van DeGiro.
Als ik zo'n spirit project als jullie zou doen zou die denk ik randje top 100 staan.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand interesse om op de Sinead-cover van Pete en CL te stemmen?
Ook nog wat over polarisatie?quote:Op woensdag 25 december 2024 13:06 schreef BillDauterive het volgende:
Mooie speech van de koning over o.a. weerbaarheid.
Wees blij dat ie kwam opdagen!quote:Op woensdag 25 december 2024 13:05 schreef Dagoduck het volgende:
Van Morrison is de meest ongeïnteresseerde artiest die ik ooit live heb gezien.
Nu krijgen we pas echt een toespraak van de Koning.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:06 schreef BillDauterive het volgende:
Mooie speech van de koning over o.a. weerbaarheid.
Viel me op vanwege de muziek. Voor de rest eens.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is het eerste reclameblok dat ik hoor tijdens deze TOP maar het gaat nu al het ene oor in en het andere oor uit. TOP!
Over naar elkaar luisteren en blij zijn als de ander blij zijn en met de ander treuren als de ander treurig is.quote:
Ik heb wel genoten want ik wist niet dat ik zoveel van hem kende.quote:
Dit is een stuk interessanter inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu krijgen we pas echt een toespraak van de Koning.
Compassie, brrr...quote:Op woensdag 25 december 2024 13:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Over naar elkaar luisteren en blij zijn als de ander blij zijn en met de ander treuren als de ander treurig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |