Alleen Gravel Pit op de keuzelijst. Dan is niks kiezen een betere optie. Uit respect.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk al een half jaar ondertussen naar mijn weefgetouw in de woonkamer. Ik denk dat ik er even iets mee ga doen
quote:Op woensdag 25 december 2024 12:58 schreef Zwansen het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C1yBDvksD5v/?igsh=aGlqYTM1eml5d3c1
Een blik in het café geeft weinig hoop.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:54 schreef ok01 het volgende:
Wacht nog steeds op de dag dat A Tribe Called Quest erin staat
A girl can dream
Ik vind het nu al een langdradig verhaal.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk al een half jaar ondertussen naar mijn weefgetouw in de woonkamer. Ik denk dat ik er even iets mee ga doen
Kloptquote:Op woensdag 25 december 2024 12:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een blik in het café geeft weinig hoop.
Ik wil eigenlijk nooit weten wat er gaat komen. Ik laat me graag verrassen wat dat betreft. Posts met de komende nummers sla ik ook zoveel mogelijk over.quote:
Gravel Pit in de T2000 zou groot genot zijn tochquote:Op woensdag 25 december 2024 12:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Alleen Gravel Pit op de keuzelijst. Dan is niks kiezen een betere optie. Uit respect.
Nee dat zou echt een belediging voor alle 9 zijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gravel Pit in de T2000 zou groot genot zijn toch
Nja het was ook de enige 'hit' in NL voor de 9 geloof ikquote:Op woensdag 25 december 2024 13:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee dat zou echt een belediging voor alle 9 zijn.
Ik laat me verrassen, ken ze niet allemaal.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:02 schreef Strani het volgende:
James Taylor, de Beatles en Billy Joel op een rijtje. Ik had de lijst zelf gemaakt kunnen hebben.
Haha. Dacht precies hetzelfde!quote:
Ach ja, we kunnen toch gewoon een albumversietje ertegenaan gooien?quote:Op woensdag 25 december 2024 13:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nja het was ook de enige 'hit' in NL voor de 9 geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |