Ik hoor geen Mariah Carey?quote:Op woensdag 25 december 2024 12:29 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, ik ben per ongeluk naar Skyradio gewisseld.
Als er 3 van hem in moeten mag deze daar wel bij.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind dit juist een van de minst erge. Maar hij mag wel gewoon uit de lijst.
Had jij hetzelfde boek en ging je Obladi Oblada ontleden in de brugklas?quote:Op woensdag 25 december 2024 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat liefde voor Beatles ook wel een generatie dingetje is. Er zijn 30-40's die het mee kregen van hun ouders omdat hun ouders ermee zijn opgegroeid. En die 30-40 geven het weer mee aan hun kinderen.
Ik had jonge ouders, die Beatles vreselijke muziek vonden. De eerste keer dat ik Beatles hoorde was tijdens muziekles op school. En ik de enige was die de woorden nog niet kende. Beatles hebben nooit indruk op mij gemaakt.
Dat lijkt me ook een prima hoeveelheidquote:Op woensdag 25 december 2024 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er 3 van hem in moeten mag deze daar wel bij.
Ja dit is er wel een die snel in je irritatiezone kan zitten met de instrumentatie, bij mij valt deze wel goed.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Vreemd dat men deze Ed wel kan waarderen, ik kan juist heel slecht tegen deze. Er zit iig wel iets meer pit in dan al die ballads van hem die op elkaar lijken.
Nee, wij hadden gewoon een multomap met liedjes erin. Ik heb iets te vaak yesterday moeten zingenquote:Op woensdag 25 december 2024 12:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Had jij hetzelfde boek en ging je Obladi Oblada ontleden in de brugklas?
Ik heb veel vragen nuquote:Op woensdag 25 december 2024 12:31 schreef MadMaster het volgende:
De speakers worden gekaapt door mw. MM, die 'Kerst met de Bauers' wil zien.
Ik ga zelf even wat muzieken…
Met zoveel ooraids was dat niet meer te doenquote:Op woensdag 25 december 2024 12:31 schreef Melleyn het volgende:
Zijn die gebarentolken nog geweest eigenlijk of is dat eindelijk voorbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |