In Brabant niet hoor.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:25 schreef ok01 het volgende:
Het is helaas wat te vroeg voor pils Guus
Ok. Nou dan ga ik bij Malle Babbe plaatjes van Douwe Dabbert posten hihiquote:
Eens.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit er nog steeds in staat is echt chanant.
Dan scheiden hier onze wegen, want in mijn allertijdenlijst is dit mijn op 1 na slechtste Guus Meeuwis. (Die achternaam is nodig, want een andere Guus scoort ook heel slecht)quote:Op woensdag 25 december 2024 12:25 schreef Cee het volgende:
Mijn mening is dat ik dit een prima liedje vind.
Ja daar versta ik dus geen zak vanquote:
Jouw mening correleert met het feit dat jij volgens de incorrecte term aan in olie gebakken aardappelreepjes refereert.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:25 schreef Cee het volgende:
Mijn mening is dat ik dit een prima liedje vind.
Het is allang 12 uur geweestquote:
*kijkt naar de klok*quote:Op woensdag 25 december 2024 12:25 schreef ok01 het volgende:
Welnee, men moet zich indrinken voor het kerstdiner. Dus nu kan/mag/moet het.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:25 schreef ok01 het volgende:
Dat bewijst Ruud elke dag weer.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zuipen onder werktijd is geen probleem bij de NPO.
Volgens mij zeggen ze in Brabant geen patat, hoorquote:Op woensdag 25 december 2024 12:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jouw mening correleert met het feit dat jij volgens de incorrecte term aan in olie gebakken aardappelreepjes refereert.
quote:Op woensdag 25 december 2024 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat ik de hype van Beatles niet snap
Geen gehaat op Guus Til hier.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan scheiden hier onze wegen, want in mijn allertijdenlijst is dit mijn op 1 na slechtste Guus Meeuwis. (Die achternaam is nodig, want een andere Guus scoort ook heel slecht)
Ik voel een patatje oorlog aankomen.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jouw mening correleert met het feit dat jij volgens de incorrecte term aan in olie gebakken aardappelreepjes refereert.
Grapjas dat zijn over duidelijk de Rolling Stones.quote:
Mensen die zeggen dat hij er niks van bakt, hebben gisteren niet gekeken naar de HHB kerstspecialquote:Op woensdag 25 december 2024 12:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Het schijnt dat men hier geen fan van Guus Meeuwis
Welnee, je ziet die handtekeningen en het onderschrift toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grapjas dat zijn over duidelijk de Rolling Stones.
Ik vind dit juist een van de minst erge. Maar hij mag wel gewoon uit de lijst.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:29 schreef ok01 het volgende:
Ed is vrijwel altijd matig, maar dit is wel een dieptepunt zeg
Ik herken overduidelijk Paul McCartneyquote:Op woensdag 25 december 2024 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, je ziet die handtekeningen en het onderschrift toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |