Ik vind ze allebei wel tof.quote:
En dan op dit nummer hier binnenkomen.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, op kerstavond ook een soort reünie met allemaal mensen uit mijn verleden.
Dat hoort hier een beetje. Allemaal boomers die per definitie alle nieuwe muziek niks vinden en al helemaal de Nederlandse muziek van de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel tof.
Begrijp de haat op Snelle niet zo. Mooie kerel met een paar leuke liedjes (ook wel wat mindere)
Lost in Park?quote:Op woensdag 25 december 2024 12:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind het verwarrend dat hun nieuwe album Lost heet
Traditie noemen we dat.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat hoort hier een beetje. Allemaal boomers die per definitie alle nieuwe muziek niks vinden en al helemaal de Nederlandse muziek van de afgelopen jaren.
Oudere mensen die zich te goed voelen voor nieuwe muziek, zo is het altijd al geweest en zo zal het altijd zo blijven.
Ho ho (ho): Eefjequote:Op woensdag 25 december 2024 12:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat hoort hier een beetje. Allemaal boomers die per definitie alle nieuwe muziek niks vinden en al helemaal de Nederlandse muziek van de afgelopen jaren.
Oudere mensen die zich te goed voelen voor nieuwe muziek, zo is het altijd al geweest en zo zal het altijd zo blijven.
Ik heb gewoon niks met moderne rapmuziek. Dus nee niet gek dat ik een nummer van Snelle niks ga vinden. Genoeg moderne muziek die ik wel kan waarderen.quote:Op woensdag 25 december 2024 12:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |