Ah, nu kunnen we echt beginnenquote:
Never alone, Dreams, One day, Fly, en zelfs die allereerste zonder Des'Ray (Can't help myself) vind ik allemaal leuker dan deze.quote:
Critical Mass en Burnin Love is ook leuk. Beetje random maar moet daar ineens aan denken.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel mijn favorietAls had ik dit jaar op Fairytales gestemd omdat die in de keuzelijst stond en ik er van uit ging dat die meer kans had
Jullie ook fijne dagenquote:Op woensdag 25 december 2024 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen en voor iedereen hele fijne kerstdagen! 🎄
Hallo!quote:Op woensdag 25 december 2024 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
Fairytales doet mij echt denken aan mijn basisschool maandsluiting tijd.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dreams was dan een leukere keuze geweest. Flodder genot
Desi Bouterse was ook groot in de jaren ‘90quote:Op woensdag 25 december 2024 10:18 schreef Viv het volgende:
[..]
In de jaren '90 was dit echt heel groot, cultureel erfgoed dus.
Dreams is wel een beetje het Smells Like Teen Spirit van ze.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Never alone, Dreams, One day, Fly, en zelfs die allereerste zonder Des'Ray (Can't help myself) vind ik allemaal leuker dan deze.
Happy hardcore ligt me drie decennia later niet zo.
Jij ook een puike verjaardag van de heiland toegewenstquote:Op woensdag 25 december 2024 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
Heb ook op Critical Mass gestemdquote:Op woensdag 25 december 2024 10:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Critical Mass en Burnin Love is ook leuk. Beetje random maar moet daar ineens aan denken.
Diaanquote:Op woensdag 25 december 2024 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
Het zat ook in de New Kids film, dus alle reden om het te koesteren.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:18 schreef Viv het volgende:
[..]
In de jaren '90 was dit echt heel groot, cultureel erfgoed dus.
Ja, alle stroom valt opeens uit, geen Bruno Sarsquote:Op woensdag 25 december 2024 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
Geluid op de tv ging ineens uit. Hebben jullie dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |